Gå til innhold

Klunkelyder fra understell på E46, 2000 mod. 320d.


halonk
 Share

Anbefalte innlegg

Har i den senere tiden fått noen lyder fra understellet som høres kostbare ut. Jeg har ikke klart å stedfeste kilden til ulyden (halvparten sier foran, resten sier bak eller vet ikke), men den kommer kun ved kjøring i humper og merkes mest i lav hastighet (det er vel da kjørestøy er lavest). Har ikke merket noe på kjøre-egenskapene eller vegholdning. Junior mener det er foringene til stab-stagene. Er det noen der ute som er enige eller har en løsning? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er nok støttestagene som må byttes.jeg har nettop gjort det på min e46,320 cupe.hadde samme symtomene som din.det er et lite stag som går fra støtdemperen og ned til stabstaget som går under bilen framme.bestill på GS,koster ca 250,- pr stk.da får du febi-bilstein stag.enkelt å montere selv,men en 16 og en 17 mm fastnøkkel/skralle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det også er klonke lyd bak så vil jeg tro det er fremre svingarmforing,det er også sån standar e46, jeg bytta mine selv forige uke. Og det er ganske my arbeid med det,om du ikke har alt det rette verktøyet,som jeg fikk merke da. Legger ved ett bilde av demonteringen.

Free Image Hosting at <!-- w --><a  href='http://www.ImageShack.us'>www.ImageShack.us</a><!-- w -->

t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...