Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hehe.... noe alla Gumball dette... :)

Nesten, men som du ser, så blir man straffet hvis man kjører fortere på en strekning, enn det som er nogenlunde normalt der.

Skrevet

Å kjøre i Norge er jo ikke så veldig kjedelig da - mye fin natur. Men hvem finansierer premiene? Det står vel ingenting om deltakteravgift. Det koster vel nok penger å kjøre landet fra ende til annen i kø - om man til alt overmål skal betale et gebyr for å få lov. Er det sponset av bedrifter som vil ha logoene sine på bilene? Denne siden er jo så loppet for info. Det burde stå nok på siden til at man kunne gjøre seg opp en meingin om det er interessant eller ikke, uavhengig av å måtte gi fra seg sin epostadresse for å få vite mer...

Skrevet

syns ikke det dær så seriøst ut... da hadde det nok vært myyye mer blest rundt det.. evt på tv osv....

vet ikke hva andre syns....? ser det seriøst ut ?

Skrevet

Jeg sendte denne mailen til folkene:

det tok dem forøvrig 7 dager å svare på mailen.

Hei,

hvordan klarer du å finansiere premiene? Planlagt noen kjørerute? Jeg

fant siden (http://www.kjornorgepalangs.no/) veldig lite informativ.

Kan du forklare bedre hvordan det er med påmelding. Ca antall

deltakere, visjoner...?

Mvh,

Erik Sand

Og fikk denne mailen tilbake:

Hei Erik

Takker for din interesse for Norge på langs, vi har ferdig trykte program om Norge på langs som vi gjerne sender deg om du gir oss din adresse. Adressen kan sendes tilbake på denne mail adressen eller du kan ringe Arne Lier på tlf:95771317.

Gleder oss til å høre fra deg.

Vennlig hilsen

Arne Lier

Norge på langs

Så fikk ikke så mye ut av det. Men har nå bestilt et program, så får vi se litt hvor seriøs den er. Jeg personlig ville nok ikke ha meldt meg på. Men kunne tatt en slik tur i "privat" regi.

Skrevet

Ojojoj, dette så riiiimelig suspekt ut.... :lol:

Jeg stiller meg sterkt tvilende til seriøsiteten her....

Artig konsept, men tror igrunn dette er en bløff!

Skrevet

Startkontingent : 15.000.- innbetalt senest 15. juni. (dvs. at det må være med ca. 150 deltakere for at det skal "gå rundt" med tanke på premiene)

1. premie 500.000,-

2. premie 300.000,-

3.-9. premie 100.000,-

Feil svar i spørrekonkurransen som er en del av opplegget i tillegg til selve løpet, gir 10 min. tilleggstid pr. feil svarte spørsmål (spørsmålene skal delvis være vanskelige, men man har lov til å konsultere internett / venner og andre hjelpemidler).

Etappene starter på kvelden / natten.

Fylling av drivstoff og evt. reparasjoner skal kun skje under etappene.

Resultater for hver bil vil ikke bli offentliggjort før bilene er i mål (ingen foreløpige resultater etter hver etappe altså).

Man bestemmer selv hvilken vei man kjører fra starten av etappen til bestemmelses-stedet.

Programmet ser ikke profft ut, delvis med ufullstendige / uforståelige setninger og skrivefeil (med tanke på de høye premiene og startkontingenten, ser det faktisk ganske amatørmessig ut). Det er et foldet A4-ark med totalt 3 sider tekst og et kart over Norge.

Dessuten, jeg hadde ikke betalt inn 15000 på forhånd til en ukjent person. 15000 kroner * 150 deltakere blir en ganske så fristende sum å stikke av med før løpet i det hele tatt starter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...