xhale Posted May 3, 2006 Share Posted May 3, 2006 termostaten i dashbordet funker ikke, sjekket om tilkoblingen bak hadde detti ut, men det var den ikke har sjekket div ting og tang men ikke noe har hjulpet noen som har noen tips?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MpA Posted May 3, 2006 Share Posted May 3, 2006 jeg hadde av speedometer mitt en gang, da jeg skrudde det på igjen, bestmte jeg meg får og feste det så det ikke spratt i tryne mitt... da sluttet termostaten og fungere... ble litt fortvillet, klødde meg i hode i 2 minutter før jeg løsnet litt på skruene på termostatsiden, og vips der funket den, tålte ikke og bli skrudd noe særlig hardt fast, eller lite hardt fast, utrolig lite som skal til, prøv og løsn litt rundt den, og et lite dunk. visst den kommer må du løsne skruene litt, det som skjedde med meg- Lykke til- Link to comment Share on other sites More sharing options...
xhale Posted May 3, 2006 Author Share Posted May 3, 2006 ok takk for tipset skall prøve d, noen flere tips derute i tillfelle dette ikke hjelper? Link to comment Share on other sites More sharing options...
2RE_Racing Posted May 3, 2006 Share Posted May 3, 2006 Min kommer og går som den selv vil.. Finner ikke ut av det.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts