jonas Skrevet Mai 3, 2006 Share Skrevet Mai 3, 2006 Har en bmw 328 med ess kompressor. Nå er det intercooler som står for tur. Noen som hvet om hva noe slikt vil koste ferdig montert, å eventuellt hvem som leverer noe slikt?? Mvh Jonas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Mai 3, 2006 Share Skrevet Mai 3, 2006 Det står sikkert på ESS sine sider... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 3, 2006 Share Skrevet Mai 3, 2006 Dette har de aller fleste som forhandler på tuning utstyr. Har fått inntrykk av at de er billigere i utlandet (f.eks Sverige). Ellers ville jeg gått for en Intercooler som ESS selv anbefalter til det oppsettet ditt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet Mai 3, 2006 Share Skrevet Mai 3, 2006 Har jo en dude i Kr.sund som er god på intercoolere. Mr. Thoresen. http://www.home.no/abracing/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Mai 3, 2006 Share Skrevet Mai 3, 2006 Jeg har også montert på IC på min, se månedens bil Jan 06. Jeg betalte 12000 for dette. Dette var da ikke gjennom noe butikk. Jeg har også en ess kompressor.. Og en ting til, snakker du med ess anbefaler de ikke annet en vannavkjølt IC evt. For det blir for trangt i motorrommet. Har selv snakket med de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå