viper Skrevet Juni 27, 2006 Forfatter Skrevet Juni 27, 2006 jeg har radioator slanger ja, skal du ha alle eller en bestemt? ratt og nav er solgt!
Soberg Skrevet Juni 27, 2006 Skrevet Juni 27, 2006 Har ikke grøftlys? Felgen solg? Skal du selge eksosanlegge?
viper Skrevet Juni 28, 2006 Forfatter Skrevet Juni 28, 2006 jelpoole: gidder ikke å ramse opp ALLE delene jeg har igjen, blir lettere for oss begge viss du bare sier ifra hva slags deler du trenger, så skal jeg sjekke etter om jeg har det:) PlayBoy: grøftelysene er solgt, sommerfelgene er solgt, eksosanlegget står på bilen, men er prsien riktig kan jeg skru det av å selge det ja!
viper Skrevet Juni 29, 2006 Forfatter Skrevet Juni 29, 2006 hehe, skal sjekke ut om det er mye arbeid i morra!
jelpoole Skrevet Juli 5, 2006 Skrevet Juli 5, 2006 jeg trenger å få vite hva slags radiator du har vil den passe på en e10 motor?
viper Skrevet Juli 5, 2006 Forfatter Skrevet Juli 5, 2006 nei, den er til m40 motoren så jeg vet ikke om den passer:s
turbo_fever Skrevet Juli 10, 2006 Skrevet Juli 10, 2006 Kunne jeg ha fått kjøpt turtelleren?? Eller må jeg kjøpe hele panele??
viper Skrevet Juli 16, 2006 Forfatter Skrevet Juli 16, 2006 *bump* har fortsatt igjen deler, komplett interiør, alle ruter, karroseri deler, div motordeler (dynamo, luftmengdemåler, manifoiler, osv osv...) org facelift fangere
Brættis Skrevet Juli 24, 2006 Skrevet Juli 24, 2006 Heisann. Har du solgt den styling fronten ? Er du åpen for bud på den?
bjornk Skrevet Januar 8, 2007 Skrevet Januar 8, 2007 heidu har du rørsubben ennda ? å har du bilde av den? håper det er den jeg tror det er. for da skal jeg ha den om du har den ennda:P det er en 10" subb? hvor kraftig? send svar til bjornkristianstamnes@hotmail.com da jeg ikke er mye innpå her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå