320it Skrevet Mai 4, 2006 Skrevet Mai 4, 2006 er sånn bremserens noe å bruke for å rengjøre før lakkering?
///MoePower Skrevet Mai 4, 2006 Skrevet Mai 4, 2006 Ja, tror da det skulle funke bra nok egentlig! Så rubber du bare lett ned med P1000 våtslipepapir, å så er det bare å spraye dem med varmebestandig lakk i ønsket farge
320it Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Skrevet Mai 4, 2006 Ja, tror da det skulle funke bra nok egentlig!Så rubber du bare lett ned med P1000 våtslipepapir, å så er det bare å spraye dem med varmebestandig lakk i ønsket farge våtslipepapir etter jeg har rengjort? noen som vet hvor lang tørketid det er på hammerite, og hvor lenge jeg må vente mellom hvert lag?
Dr_S Skrevet Mai 4, 2006 Skrevet Mai 4, 2006 Jeg var ikke så nøye..brukte stålbørste og varmelakk Men kommer jo an på hvor rustne kalipperne er. For best resultat sand/glassblåses de:) Hva slags farge valgte du? (ikke si rød...det er så ricer )
320it Skrevet Mai 4, 2006 Forfatter Skrevet Mai 4, 2006 blank sort. var et sant helvete å pusse med stålbørste. kunne tatt de med på arbeid å glassblåst de, men når det først er gjort så gidder jeg ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå