Gunnar Posted May 4, 2006 Share Posted May 4, 2006 Sliter litt med klakkelyd bakfra på ene E34en min. Den kommer i dumper og når jeg går av og på gassen. Har lenge trodd det var det som kalles "brillen", men byttet denne nå nettopp, og det ble ihvertfall ikke noe bedre. I følge Morris hadde de nesten aldri solgt bærebrosforinger, så de trodde ikke det kunne være det. Traversforingene er et år gamle, og det høres ikke ut som det er det.. Noen tips til hva som er typiske feil? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nino Posted May 25, 2006 Share Posted May 25, 2006 je har også en slik lyd. og på min veit je det er traversforingene Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kenneth BMW Posted May 25, 2006 Share Posted May 25, 2006 Sjekk om skruene på drivakslingene sitter godt fast. særlig de inne mot diffen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lien Posted May 25, 2006 Share Posted May 25, 2006 Tenkte med en gang på drivakslinger jeg og... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts