DaggEn Posted May 5, 2006 Share Posted May 5, 2006 Skal ha ut siderutene bak i min e36 coupe. Prøvde kjapt tidligere idag men fikk det ikkje til. Tok av feste som du lukker opp vinduet med men den hang fast framme i b-stolpen. Noen som kan hjelpe meg? Bakruten har jeg nå fått til. Lurer på om det er vanskelig å få av sideruten framme på min coupe når det er el.vinduer. Sikkert ikkje noe problem å få de av men man skal jo på igjen me dem også.. Noen som har hatt dem av og på igjen?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
boost Posted May 5, 2006 Share Posted May 5, 2006 ta av dørtrekket bak.. åsso det dekselet der pysestikken er festa.. b-stolpen so sitter det 2 skruer bak der ... so ere å ta dei ut. å gjere kvar du vil med ruta.. veldi enkelt.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Anders- Posted May 5, 2006 Share Posted May 5, 2006 sjekk her.. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=9777 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DaggEn Posted May 5, 2006 Author Share Posted May 5, 2006 Takker for kjappe svar \:D/ Er bakruten lett å få ut eller er dette en jobb for proffer?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
boost Posted May 6, 2006 Share Posted May 6, 2006 ere soting på gang eller? trur du får litt jobb med bakruta.. den er vel kansje noe lim på .. Link to comment Share on other sites More sharing options...
DaggEn Posted May 6, 2006 Author Share Posted May 6, 2006 Jepp, er nok d ja Link to comment Share on other sites More sharing options...
DaggEn Posted May 12, 2006 Author Share Posted May 12, 2006 Lurer på om det er vanskelig å få av sideruten framme på min coupe når det er el.vinduer. Sikkert ikkje noe problem å få de av men man skal jo på igjen me dem også.. Noen som har hatt dem av og på igjen?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
boost Posted May 13, 2006 Share Posted May 13, 2006 er 2 skruer elle popnagla som fester ruta di.. er sjøl justering av ruta di etterpå. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts