Kris10an Skrevet Mai 5, 2006 Skrevet Mai 5, 2006 Hei... Jeg har en BMW 318i 92 med blandt annet manuell takluke, fått litt problemer med giret og opphenget til takluka. Men mens jeg fikser takluka og diverste, så hadde jeg lyst til å bytte til elektrisk takluke i samme slengen. Er det bare å ta ut det gamle manuelle giret og sette inn en elektrisk takluke motor for e36
xibriz Skrevet April 20, 2007 Skrevet April 20, 2007 jepp, sikkert den enkleste modifikasjonen du kan gjøre på bilen din
kabeldeigen Skrevet April 20, 2007 Skrevet April 20, 2007 Hei...Jeg har en BMW 318i 92 med blandt annet manuell takluke, fått litt problemer med giret og opphenget til takluka. Men mens jeg fikser takluka og diverste, så hadde jeg lyst til å bytte til elektrisk takluke i samme slengen. Er det bare å ta ut det gamle manuelle giret og sette inn en elektrisk takluke motor for e36 Hør med denne karen, hadde bygget om min. Og det funket 100%. Så han kan sakene sine. Spør han om det er noe du lurer på.. Soltakmontasje / Roald Bordvik 55 24 37 01
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå