Peoplez Skrevet Mai 6, 2006 Share Skrevet Mai 6, 2006 Yes, igår ettermiddag/kveld fekk eg endelig prøve en 2002, bmw e46 m3. med prosport effektannlegg, chip, og bla bla Eg har ikkje komt meg helt enda, helt rått! aldri fått så mange blikk etter en bil e har kjørt noken gang. bilen gjekk altso så skamjævli at. En får jaggu litt respekt for en m3`en da en sitter bak rattet på den. Farta rundt i førde sentrum og omegn, i over 1 times tid! Hheh, snakker om liten unge på julafta, men... Klarer ikkje sette ord på bilen,: men helt RÅTT! dekker det trur eg. Har ikkje bilde av den akutelle bilen, men her er en som har samme farge og er ganske lik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 6, 2006 Share Skrevet Mai 6, 2006 Gratulerer! Var det manuelt gir eller SMG II? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Mai 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2006 Gratulerer!Var det manuelt gir eller SMG II? 6.trinns manuell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 6, 2006 Share Skrevet Mai 6, 2006 Kan tenke meg at det var rått ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkjernaas Skrevet Mai 6, 2006 Share Skrevet Mai 6, 2006 bortskjemte unge... hehe! drøm det gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Mai 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2006 bortskjemte unge... hehe! drøm det gitt! hehe, karen so eige den var på pilsing, så eg kjørte litt for han helt greitt det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnesby Skrevet Mai 6, 2006 Share Skrevet Mai 6, 2006 Gratulerer! Litt forskjell fra din både når det gjelder størrelse og motor! Har også hatt gleden av å kjøre M3 - E46. En opplevelse som nok sitter for resten av livet. Her kommer ordtaket: "Lyden er halve opplevelsen" til sin rett. Noen bilder av bilen jeg prøvekjørte. I ettertid ser jeg at trepanel ikke gjør seg i en slik bil, men under testkjøringen var ikke dette noe jeg tenkte på. Skinninteriøret i Nappa-skinn i brunt var en virkelig "høydare". Det formelig oste av kvalitet, men heller ikke dette ville JEG valgt dersom jeg skulle bestillt min egen bil. Fikk du prøvd bilen ordentlig, eller var det kun kosekjøring? Min prøvekjøring var rolig. Kun enkelte full-aksellrasjoner og et par harde oppbremsinger for å teste bremsene. Likevel! Dette var toppen for meg. Jeg vet hva jeg ønsker meg aller mest som ego-bil (er jo en ansvarlig familiefar til vanlig). Det er dessuten min mening at navigasjon MÅ være originalmontert. Det passer ikke inn med ettermontert navigasjon (ihvertfall ikke i en slik bil). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mai 6, 2006 Share Skrevet Mai 6, 2006 ang navi er jeg helt enig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mai 6, 2006 Share Skrevet Mai 6, 2006 kan tenke meg hvordan du følte deg når du kjørte rundt med bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mai 6, 2006 Share Skrevet Mai 6, 2006 Rått! Håper også jeg får sjangsen til å kjøre en M3 snart! Men skal jo kjøpe en E46 328ci til neste år, det får klare seg i første omgang! Noen som har kjørt en slik? Går den bra`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet Mai 6, 2006 Share Skrevet Mai 6, 2006 Heldig gris! æ vil åsså!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 6, 2006 Share Skrevet Mai 6, 2006 Heldig du Peoplez Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Mai 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2006 tenker på bilen heletida, lyden var helt ubeskrivelig. men eg er no gla i 5serien min oge! hehe. snakte me han so eige den igår, neste helg skal eg få prøve den NAF bana på voss! gleda meg so en baby! det er navi på den orginalt, el.sete m/memory, h/kardon anlegg, og alt utstyr ellers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå