Gå til innhold

Lekkasje?


320it
 Share

Anbefalte innlegg

Skulle spyle av gulvmattene i bilen idag, da jeg merket at under matta bak på passasjer siden, var det søkkvått. og litt framme

tok ut matta å la en avis der, vaska bilen.. og etterpå tror jeg nesten det var kommet enda mere vann.

Noen som har vært borti lignende, eller vet hva det kan være?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, det kan være flere ting. Mister du kjølevann??? Hvis ikke så er det bra.. Er alle pluggene under bilen inntakt? Kan også være dreneringshullene i innsuget til varmeapparatet som kan være tett. Dette merker du om du spyler litt. Hvis det kommer vann under bilen er de ok. Skal være 2 stk. Har du takluke??? Skjekk om drenslangene er ok, dette gjøre med trykkluft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, det kan være flere ting. Mister du kjølevann??? Hvis ikke så er det bra.. Er alle pluggene under bilen inntakt? Kan også være dreneringshullene i innsuget til varmeapparatet som kan være tett. Dette merker du om du spyler litt. Hvis det kommer vann under bilen er de ok. Skal være 2 stk. Har du takluke??? Skjekk om drenslangene er ok, dette gjøre med trykkluft.

høh?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vann under teppet i bilen min, dette viste seg å være mangel på en "bunn propp" og dreneringslangene i innsug varmeapparat (2 stk) var full av dritt..Bra nå.

Men har også hørt at det er en svakhet med pakninger til varmeapparat, da det kan lekke kjølevæske inn i bilen...

Spyle???? Spyl på frontruten, som om det skulle regne. Hvis vannet forsvinner, så er det under motoren eller inn under teppet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde litt vann på frontruta nettopp, og det rant ut på 3 plasser under bilen.

Så det er vell ikke der feilen ligger..

Sjekket nivået i ekspansjonstanken, det var lavt.

Men har ikke sjekket det på en stund så jeg vet ikke om det har forsvunnet noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...