Dazed Skrevet Mai 6, 2006 Share Skrevet Mai 6, 2006 Er det noen forskjell på karosseriet til de forskjellige E30-modellene? Har f.eks. en 318i det samme karosseriet som en 325i? ...Eller er 325i-karosseriet annerledes? Forsterket eller noe, kanskje? Hva med M3/M3 Evo/M3 Evo Sport? (Ja, jeg vet de har bredere skjermer, men det er kanskje "bare utenpå"?) Er det selvbærende karosseriet tilsvarende på alle sammen? hvis ikke; hvordan kan jeg finne ut mer om forskjellene? På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet Mai 6, 2006 Share Skrevet Mai 6, 2006 karroseriet fra 318 -325i er likt. 80 - 87 til september er likt og etter 87 september til 90(91) er likt. det som er forskjell er at etter september 87 kom den med facelift. Det som er forskjellen på en 318i og 325i er understellet. trenger skivebrems med 325i. men ut i fra jeg har hørt tidligere så er karroseriet likt rett meg hvis jeg tar feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dazed Skrevet Mai 6, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2006 ETK er visstnok enig med deg. At jeg ikke tenkte på å sjekke der selv. ;-/ Takk. Lurer på om M3-karosseriene er annerledes (på andre måter enn skjermbreddere.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jpse36 Skrevet Mai 6, 2006 Share Skrevet Mai 6, 2006 ETK er visstnok enig med deg. At jeg ikke tenkte på å sjekke der selv. ;-/ Takk. Lurer på om M3-karosseriene er annerledes (på andre måter enn skjermbreddere.) er vel c-stolpen, eller hva nå den heter. og koffert lokke som også er ulikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotty Skrevet Mai 6, 2006 Share Skrevet Mai 6, 2006 hva med 316da er det oxo samme kaross?? må jo spørre siden jeg ikke veit.hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet Mai 6, 2006 Share Skrevet Mai 6, 2006 Joda det er likt.. Har hørt at M3 også er lik, bortsett fra C-stolpen og skjermene.. At det ikke er noe mer forsterkning noen steder... Men om akkorat det er det nok sikkert noen her inne som vet mye bedre enn meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå