Gå til innhold

S: 85mod E30 320/323


miky
 Share

Anbefalte innlegg

vurderer og selge bilen pga for mange prosjekt.

info:

karoseri:

svart metallic, litt lakkrust og litt bulker. har vert rustsveisert i dørk og byttet hjulbuer for litt siden.

også eu ok ett år til fremmover, men skiltene blei innlevert før nyttår.

mykje nytt rundt om på bilen også, senke sett,bremse slanger og div småtterier. også takluke på bilen

motor:

nettopp byttet toppakning og div pakninger rundt toppen, trenger ein liten finjustering på tenninga. men starter og går.

også chipp på bilen, effektanlegg, filter. også har de vert gjort nåke med motoren i tilegg..går mykje bedre enn orginalt. ca 160hk+

interiør:

mørkegrå innredning. også litt slitt førerstol. M girkule..

bilen går utrulig godt, også syk gromlyd av den. må prøves..

er vell mykje eg har gløymt å skrive om den, men der er div småfiks på den også, og litt sjønnhetsfeil. men er slik man må regne med..

bare og spørr om de er nåke..

selges ikkje under 10000kr

P8140011.JPG

P8140012.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være svaært interessant. Kan du evt. ordne motoren før salg?

har nettopp hatt prøveskilt på bilen, motoren fungerer greit. kjørte over 20mil og der var ingen problemer under veis. einaste som er med motoren er at den går veldug ujamt på tomgong, går frå 900-1200rpm.

vacom klokka på gass spjeldet er koblet fra. og der er muligen nåkren feilkoblinger på vacumslager. er de som er årsaken til ujevn tomgang, av de folk sier. har ikkje alt for mykje peiling på bmw motorer, men har fleire kompiser som sikkert kan sjå litt på saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er absolutt en fordel om du kunne løste det problemet før en evt. handel.

Du skriver også at det er litt småfiks, er dette kosmetisk eller er det tekniske ting?

nja, de er ikkje verre enn å bytte om på nåkren vakumslanger og lage til den saken på gasspjeldet ijenn..kalles vell småfiks de vell?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjort noe med motoren...

det høres litt jall ut.. skal folk tro deg i det hele tatt, får du nok skrive hva som er gjort, eventuelt finne det ut.. hehe

usikker på ka som er gjort med motoren. var 2. eiger før meg som lage til den motoren som står i bilen.

einaste eg veit som er gjort med den er planet topp, chip, power filter, og effektanlegg. var snakk om ein bedre kam også på motoren, men skal ikkje sei de sikkert.

motoren går veldig godt, vertfall bedre enn dei 150hk som er der orginalt.

einaste eg har jort med motoren er og bytta toppakning og div pakninger rundt om. har ikkje hatt bilen lengrere enn 4-5 veker totalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at jeg graver og spør er at det er et stykke å reise til Sunnmøre, og det er litt dumt hvis jeg reiser opp dit og så blir det bomtur!

Ønsker derfor å få rede på alt før en evt. reise.

Er det andre tekniske ting enn det vakuum greiene? Eller er det kun det?

Du sier du kjenner noen som kanskje kan fikse det, er det ikke enklest å bare få det gjort før du selger den? Er nok mange som skygger banen pga. den feilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg tar feil, men, trodde ikke det var mulig å chippe 323i`n, eller...?

kan ikkje si nåke sikkert, men er vell bare chippa for å flytte turtalsperra på den, får nokk ikkje meir effekt på motoren, etter de eg har hørt da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...