Gå til innhold

Egen tekst på bagasjen! :D *montert*

Share

Anbefalte innlegg

Ja, da har man fått montert på teksten sin bak.

Første skritt var å fjerne modellbetegnelsen og et stygt (N)-merke på motsatt side. Var bare å bruke en hårtørker, kniv og et håndkle, så var det hele borte.

Bokstaver kjøpt på bimmian.com

Så ble de nye bokstavene satt på:

mg2384red8oi.jpg

mg2385red1aj.jpg

mg2390red8am.jpg

mg2395red7dc.jpg

Noen flere bilder her:

http://bmw.chrzz.no/v/utstyr/bokstaver/

Hva syntes dere? Har vært vist tidligere her på forumet av andre brukere, btw :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... om man vil skrive det på bilen din er selvsagt det greit..... redelig budskap i alle fall...

jeg ville kanskje plassert bokstavene litt lenger opp og litt til venstre, men det fungerer fint det det står nu også.

ser ryddig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håkon:

bokstavene står omtrent nøyaktig samme sted som det originalt stod 318i. :)

Jeg syntes det blir litt for mainstream å ha en clean bakluke, hvite blinkers, blah blah blah. Så derfor et litt mer *eget* preg på bilen.

Grunnen til "CHRZZ", og ikke "WannabeM3", er at jeg bruker CHRZZ i de fleste sammenhenger for å prege at jeg har "vært der". Har det laserinngravert på iPod-en min, har domenet www.chrzz.no, etc etc. :) For meg, så er det nesten mitt eget varemerke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til "CHRZZ", og ikke "WannabeM3", er at jeg bruker CHRZZ i de fleste sammenhenger for å prege at jeg har "vært der". Har det laserinngravert på iPod-en min, har domenet www.chrzz.no, etc etc. :) For meg, så er det nesten mitt eget varemerke ;)

Det blir som et alias... samme som jeg bruker "johjoa" til alt jeg har med å gjøre...

forresten pent! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mulig det står slik de gammle bokstavene stod, men det ser ikke likt ut. sikkert fordi de nye bokstavene er mye mindre en de som kom på din bil orginalt, og det er nok derfor det ser en smule malplassert ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker, jørn_318i! :)

Takker, |Andreas|! :D

Jepp. De er mindre ja. De er 3/4 tomme høye. Hadde vel blitt temmelig for stort hvis det hadde vært 1:1-bokstaver. Hadde vel også sett mer dumt ut da.

Får bare håpe at dem sitter på under neste håndvask da. Får ta det litt piano med vann og vasking rundt det området. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...