handyandy Posted May 7, 2006 Share Posted May 7, 2006 har kjøpt meg en 325 88 mod... har skrudd ut motoren nå å skal overhale den totalt! men jeg har hørt at disse motorene går det an å hente MYE mer effekt ut av! Har noen noe tips på hvordan jeg kan hente ut mer effekt? Tenker på å sette i en litt kvassere kam og kanskje erstatte toppakning med noe "feitere"! Kom gjerne med tips!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
smood Posted May 7, 2006 Share Posted May 7, 2006 dieselveiv å 320 råder, så har du jo en fullblods 2,7liter Link to comment Share on other sites More sharing options...
propan Posted May 7, 2006 Share Posted May 7, 2006 Vel..sååå lett er det ikke da. Kam,grenrør/eksos og chip så er du på vei ihvertfall. Bedre vippe armer og hardere ventil fjører så kan du sette opp turtalls sperra=hk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sindre21 Posted May 7, 2006 Share Posted May 7, 2006 og sett på turbo Link to comment Share on other sites More sharing options...
TOREBMW Posted May 7, 2006 Share Posted May 7, 2006 og sett på turbo ja det er fort gjort og ikke minst billig Link to comment Share on other sites More sharing options...
handyandy Posted May 7, 2006 Author Share Posted May 7, 2006 og sett på turbo ja det er fort gjort og ikke minst billig Hvor mye vil en turbokonvertering komme til å koste, sånn ca? tro meg, har vært i tankene mine!! hehe... du sier det er fort gjort? har skrudd en del så burde vel klare det! setter pris på videre tips!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
SteffenM2 Posted May 7, 2006 Share Posted May 7, 2006 og sett på turbo ja det er fort gjort og ikke minst billig Hvor mye vil en turbokonvertering komme til å koste, sånn ca? tro meg, har vært i tankene mine!! hehe... du sier det er fort gjort? har skrudd en del så burde vel klare det! setter pris på videre tips!! Det var nok ironi.. Pris kommer jo helt ann på åssen turbo osv.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
propan Posted May 7, 2006 Share Posted May 7, 2006 Det koster mer en 10k for turbokonvertering for å si det sånn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
SteffenM2 Posted May 7, 2006 Share Posted May 7, 2006 Tenkte å si det samme, men ville at en som kan det, sa det.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
handyandy Posted May 7, 2006 Author Share Posted May 7, 2006 Ok, skjønner... Men er vel alt i alt verdt pengene! tips om steder de selger komplett turbokit? eller lønner det seg kanskje å kjøpe delene seperat? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ehrnst Posted May 8, 2006 Share Posted May 8, 2006 komplett turbokitt til m20 har jeg aldri sett, men det florerer av mennesker som selger alle delene du trenger. Det detter ofte inn annonser her og, ikke lenge siden det lå en fullblods 2.7turbomotor her inne i deler fra forskellige folk. Sjekk også www.pure-pf.com Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts