Mikaelft Skrevet Mai 7, 2006 Share Skrevet Mai 7, 2006 Noen som har bilder av bagasjerommet til en bmw e36 cab 318i 1994? Hvor gode er mulighetene for å bygge kasse på 56.63 liter med 12" element? Eller eventuellt en lukket kasse på 35.4 liter. Skulle ha sett litt bilder hvordan bagasjerommet ser ut:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlend_p Skrevet Mai 13, 2006 Share Skrevet Mai 13, 2006 kan orden med bilder litt senere, men jeg tror du kan slite litt med å få 2 * 12" nedi der, isåfall må de ligge på skrå, eller stå på hver sin siden ytters i bagasjerommet. Det går akkuratt en 10" i høyden helt innerst....men da har du ikke mer enn ca 1 - 1,5 cm klaring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2,7 TURBO Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 skal se om jeg ikke har noen bilder liggende..!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2006 Tror jeg har funnet ut nok nå såg en kompis som hadde 2x12".. så det skal vel gå fint med min ene 12" da ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erlend_p Skrevet Mai 16, 2006 Share Skrevet Mai 16, 2006 hvordan du får plass til 2 * 12" nedi her.....det vil jeg gjerne se etter du er ferdig her er værtfall et par bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikaelft Skrevet Mai 18, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2006 Takker:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå