e-34 turbo Skrevet Mai 7, 2006 Share Skrevet Mai 7, 2006 hey! Trenger r[d her! Jeg skal ha turbo i bilen min som er en e34 m50 motor,g[tt 204 mod 92. Er voksen kj;rt, 2 eigere! Ringte inn til bavaria og forklarte [ssen bil og bla bla turbo bla bla! Og de sa i f;lgene! At jeg kunne gj;re dette og det ville g[ helt fint! burde kanskje kifte topp-pakkning og stempler men dette var ikke noe jeg m[tte gj;r! skal kj;re p[ lite trykk,kanskje 0.6 eller mindre! hvor f[r jeg tag i det jeg trenger! s[nn som olje kj;ler,grenr;r,+++ hva trenger jeg?hvor f[r jeg dette brukt? turboen er en s2! internett sider? TRENGER SVAR! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Mai 7, 2006 Share Skrevet Mai 7, 2006 Tror det er noe seriøst galt med tastaturet ditt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klebefix Skrevet Mai 7, 2006 Share Skrevet Mai 7, 2006 mangler Ø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 mangler Ø Og Æ/Å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 det var ikke det svaret han var ute etter da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 www.pure-pf.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå