maartn Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 Radioen min fungerer ikke, har koblet antennen til. Kan det være at kabelen er gåen eller noe? Er det mulig siden den ligger så gjemt? Evnt. hvordan kan jeg sjekke det ut, og er det vrient å legge ny kabel? Antennen står bake på taket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 Heisann, før du går grundig til verks. Få tak i en anntenne, plug den i og se om radion fungerer. Kan jo også prøve å koble ifra batteriet, vent 10 min. Da skulle spilleren din være resatt. Kan jo være at den "henger" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Mai 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2006 jepp, det kan jeg prøve. Er det vanskelig å ta ned takteppet osv? lett å få det til igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 Enkelt er det jo, men kan være at du ødelegger noen klips o.l. Men det går sikkert greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Mai 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2006 er litt skeptisk til å tørre å prøve :\ noen som HAR gjort det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 Hmm... trodde de fleste (alle?) E36 hadde antenne integrert i bakruten jeg.. Hmm.. min 1991 318i har det ihvertfall.. merkelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 Tenkte på en ting, hva mener du med at radioen ikke funker??? Får du ikke inn radio frekvenser eller?? Søker den hele tiden. Eller funker ikke radioen i seg selv??? Hvis radioen har låst seg, da må du resette. Det måtte jeg, da funket radioen,, lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Mai 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2006 Radioen fungerer ikke.. det kommer ikke noe lyd! bare susing.. antennen er koblet til.. hva mener du med resette den? Koble ut strømmen i 10 minutt? Det har jeg gjort.. fungerer fortsatt ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå