MpA Skrevet Mai 8, 2006 Skrevet Mai 8, 2006 Da var det neste problem, det er det at jeg mangler lys bak, det vil si at jeg gravde litt rundt og fant noen ledninger på venstre side av bilen, nede med beina da, en god bunt som lå der, og som det eneste rusthullet jeg har, så var det der, så det var sånn 8 - 12 ledniger som var røket og som måtte loddes på igjen, og det gjorde jeg, så da funket lys inni bilen og alt var helt vilt, alt funket, helt til jeg startet den, da forsvinner lysen bak... og det er over hode ikke med menigen. Og nå funker alle lys på park, da er det sånn det skal være, drar jeg knotten helt ut, forsvinner skilt lys og kjørelys bak. Kan det da være reellet i den lysbrytter som henger eller noe sånt, eller hva er dte som skjer, forbanna tyske ho** **** F** i HE**** f*** meg dritt forbanna lei helle greien... altid noe SHITT som må kødde seg. Noen som kan hjelpe? Hadde vært flott
Scirre Skrevet Mai 8, 2006 Skrevet Mai 8, 2006 Hehehe.. det er utrolig kjedelige med sånne problemer, blir helt fra meg når det hender meg Jeg ville sjekka noen relèer kanskje først og fremst.. En mulighet som ikke er noe særlig bra muligens, men som kan fungere er å trekke ledning fra kjørelys-kursen og helt bak til baklampa Men er det helt dødt baki der eller er det bare bakre kjørelysa som kutter når du starter bilen?
2RE_Racing Skrevet Mai 8, 2006 Skrevet Mai 8, 2006 Sjekk tilhengerkontakten om du har noen.. Der er det ofte overledning..
MpA Skrevet Mai 8, 2006 Forfatter Skrevet Mai 8, 2006 Det er liv der, helt til jeg startet bilen, da forsvinner de, utrolig frustreende... har ikke tilhengerfeste, og få strøm fra kursen, alle rærer og alt er i skjønneste orden, og det HAR funket, men så plutselig bare bank. no more light har sjekket alle sikringer 100 ganger og pluss de andre, alt, skjønner ikke hva som kan være noe problem, finner heller ikke noe overledning ingen sikringer som er gått ann. Snakket med BMW, og de skulle ha 1400 kroner får og feilsøke på ledningsnette, lopper jo folk få penger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå