tuder Skrevet Mai 8, 2006 Skrevet Mai 8, 2006 Som sagt, når jeg kjører i sirkel, svinger til høyre og gir på dunker og rister det no jævlig. En del i 1. enda mer i 2. og verre blir det oppover gira. Har jekka opp, og det er ingenting som tyder på at det er noe som går borti. Sjekka olje på både diff og gearkasse, men alt var iorden, bare litt svart, derfor skiftra jeg olje på begge. Trenger hjelp.. Høres helt forferdelig ut inne i bilen, men ikke noe særlig utenfra.
ropa Skrevet Mai 8, 2006 Skrevet Mai 8, 2006 Sjekk hjulopphenget,forringer,bærekuler.. Løs støtdemper, knekt fjær.. U name it.. Vis det er bak er det fort mulig det er forringan som sitter oppe i hjulbua, fort gjort å slite disse ut vis du tar mange 360"er, siden du nevner at du kjører i sirkler..
tuder Skrevet Mai 13, 2006 Forfatter Skrevet Mai 13, 2006 Problem løst! Var innom BMW og fikk de til å kikke, ble med en kar for å prøvekjøre og etter å ha kikka litt i motorrommet fant han ut at begge motorfesta var knekt.. Ikke bra, bør nok fikses så fort som mulig, motoren hadde flytta seg 2-3cm til venstre.. Kjører forresten ikke så mye 360er, men det var da jeg hørte det.
acewolf Skrevet Mai 13, 2006 Skrevet Mai 13, 2006 begge motor fester knekt?? høres ut for min del at du har tatt MAAAANGE 360`er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå