bunny Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 Da har jeg hatt den nye bilen et par dager og må si meg meget godt fornøyd. Motorstyrken er akkurat passe til normalt bruk, støynivå og komfort er rett og slett imponerende. 98 mod. og kjørt 130000 Kommer ikke til å gjøre noe med bilens utseende eller noe før etter at garantien er gått ut. (6mnd) Da er planen 18" felger, moderat senk og en vinge bak i første omgang. Skal også få mørke,klare blinklys som matcher hovedlyktene bedre. Har ikke fått tatt skikkelige bilder enda, så legger ut noen jeg tok på jobb i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 Meget pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norman Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 ---------------------------------------------------------------- Da har jeg hatt den nye bilen et par dager og må si meg meget godt fornøyd. Motorstyrken er akkurat passe til normalt bruk, støynivå og komfort er rett og slett imponerende. 98 mod. og kjørt 130000Kommer ikke til å gjøre noe med bilens utseende eller noe før etter at garantien er gått ut. (6mnd) Da er planen 18" felger, moderat senk og en vinge bak i første omgang. Skal også få mørke,klare blinklys som matcher hovedlyktene bedre. Har ikke fått tatt skikkelige bilder enda, så legger ut noen jeg tok på jobb i dag. ---------------------------------------------------------------- På med 18" nå .. 6mnd er lang tid, kan da ikke vente til det kommer snø heller Grattis med fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kitta Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 men du må få på andre felger! den skriker jo etter det hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bunny Skrevet Mai 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2006 Som sagt, nye felger skal på, men drøyere det litt.. Har litt med en dyr kommende ferie å gjøre..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 Pen E46 sedan du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 kjempefin bil.. fin fargekombo også. Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortena Skrevet Mai 9, 2006 Share Skrevet Mai 9, 2006 Fin bil! Men, altså... skal du montere på vinge?? No offence, men det ser ikke ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bunny Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2006 Fin bil!Men, altså... skal du montere på vinge?? No offence, men det ser ikke ut!! Det blir i tilfelle bare en sånn liten "flipp".. Finner ikke noe bilde av det akkurat nå.. Men hvis noen har forslag, kom gjerne med de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Mai 9, 2006 Share Skrevet Mai 9, 2006 Fin bil!Men, altså... skal du montere på vinge?? No offence, men det ser ikke ut!! Det blir i tilfelle bare en sånn liten "flipp".. Finner ikke noe bilde av det akkurat nå.. Men hvis noen har forslag, kom gjerne med de. har en liten flipp på min, slik du mener? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Mai 9, 2006 Share Skrevet Mai 9, 2006 grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bunny Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2006 Stemmer det eriklepe. Syns den gjør ganske mye på bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 9, 2006 Share Skrevet Mai 9, 2006 Gratulerer med ny fin bil med flott interiør . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå