Arimanni Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1093452 Vart forelska i denne bilen! Steike til fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Vaslag Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 Ja den ser fin ut, men jeg tipper de har triksa litt med bildene. For å få lakken blankere og svartere. Kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 var det ikke en her på forumet som just kjøpte den ? syns jeg husker det var en tråd om det? eller tar jeg feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Mai 9, 2006 Share Skrevet Mai 9, 2006 lekker bil, men litt lite motor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsrl Skrevet Mai 9, 2006 Share Skrevet Mai 9, 2006 Og stiv pris spør du meg:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Mai 9, 2006 Share Skrevet Mai 9, 2006 Så veldig fin ut denne også. http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1089687 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mai 9, 2006 Share Skrevet Mai 9, 2006 Dama til M3E30 (tror det er nicket), bilen er fin, fin den:) Alle E30 som ligger på autodb er forresten overprisa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2006 Det er godt mogleg dei er tviler faktisk ikkje :S Men synest E30 Cab er noko av dei finaste cabene du får tak i! Veldig sugen på ein sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mai 9, 2006 Share Skrevet Mai 9, 2006 kjøp den da:) fin bil akkurat det der. Grenrør og greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2006 Hehe.. skulle ha gjort det men når det flyr møll ut av bankkontoen min, er det desverre ikkje så enkelt Men vist eg hadde hatt råd, hadde eg gjort det uten tvil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå