Mack10 Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 Trenger noe forslag til bil!! Vurderer og bytte ut bilen jeg har nå mot en annen bmw.. Med gjerne sportsinteriør og helst en cab.. Noen som har noen tips til hvilken og en som ikke er så sinnsykt dyr i bruk.. Ikke over 150.000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 BMW E32 er en fin bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 bmw e36 320 cab er ikke så gale! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Man Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 Her har du bilen du leter etter! http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1096405 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 den var faktisk fin.... trodde is'en revvet til 7000 jeg ... feil det da... hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet Mai 8, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 8, 2006 Dødsfett interiør!! Men hadde egentlig tenkt meg en cab.. Er det noe og satse på?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Man Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 ja det er nok feil det, jeg har ikke gjort det på min da ihvertfall. ja kan da ikke si noe annet enn at bilen min er fin, selvfølgelige ikke som ny, men det meste er jo byttet ut, så nesten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Mai 8, 2006 Share Skrevet Mai 8, 2006 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=20986 fort deg før solen går ned bak en hekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hylland Skrevet Mai 9, 2006 Share Skrevet Mai 9, 2006 Her har du bilen du leter etter!http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1096405 Foreldra dine volvofrelst eller??? Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Man Skrevet Mai 9, 2006 Share Skrevet Mai 9, 2006 ja det går i volvo hos dem ja, så jeg måtte bryte pakten å skaffe meg en skikkelig bil:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2006 Noen?? Gidd ikke bytte clutch på den bilen du har.. Det blir vel en del kostnader med det.. Andre biler?? Er det noe med cab eller?? Dyr forsikring i forhold til den jeg har nå for eksempel?? Mye tull med lekkasjer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Mai 9, 2006 Share Skrevet Mai 9, 2006 Noen??Gidd ikke bytte clutch på den bilen du har.. Det blir vel en del kostnader med det.. hvis det er meg du sikter til så trengs ikke clutchen skifting. Den har mange tusen km igjen den! Husk at clutch er en slitedel. Kjøpte en ny, men har senere funnet ut at den er grei. Kjekt å ha clutch i reserve! Jeg ville forøvrig ikke latt deg skifte clutch på bilen min heller..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet Mai 10, 2006 Share Skrevet Mai 10, 2006 Z3 er en fin bil, og det er cab. 1,9 utgaven er rimelig i drift. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Man Skrevet Mai 10, 2006 Share Skrevet Mai 10, 2006 ikke funnet noen cab? hva skal du med cab, ser jo bare bra ut om sommeren:P en coupe ser jo bra ut året rundt:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2006 hehe, har en sedan nå.. Men syns cab ser fet ut!! Er det mye problemer med lekkasjer eller?? Eriklepe: Var ikke det jeg mente heller.. Kan ikke skifte så det hadde ikke blitt aktuelt.. Mye koster det i året for forsikring på en 19 åring?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå