Jonte Skrevet Mai 8, 2006 Skrevet Mai 8, 2006 Som E36 Cab eier har jeg samme problem som alle andre E36 Cab eiere, bakruta med den vanlige hvite slitestripa midt på etter at taket er blitt brettet sammen ved kjøring i toppløs tilstand. Få gidder å gjøre noe med disse rutene. Nye bakruter til E36 Cab'er selges av meg, da de er svindyre hos BMW fant jeg en plass jeg fikk tak i bakrutene billigere enn hos BMW's pris på 3750,- Rutene er lette å montere med glidelås og alt du trenger følger med, bruksanvisning også. Du kan velge mellom en tonet eller en orginal rute, den tonete koster 100kr mer enn den vanlige. Ta kontakt om du vil ha E36 Cab'n din sommerklar
kuanov Skrevet Oktober 9, 2006 Skrevet Oktober 9, 2006 Er rutene tynne eller?? De ser så myke ut...og det er jo ikke den orginale ruten...
Jonte Skrevet Oktober 10, 2006 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2006 Svart dere på PM. Ruta er like tykk som orginalruta.. Super kvalitet, har hatt min på ei stund, fungerer veldig bra! ca 2ukers leveringstid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå