Hankook Skrevet Mai 9, 2006 Skrevet Mai 9, 2006 Jeg ønsker å kjøpe bmw e30 318 og oppover. bør være i rogaland, men har du en som ikke er så langt ifra, si ifra=) alt av interesse.
ingolfen Skrevet Mai 9, 2006 Skrevet Mai 9, 2006 kan få kjøpe min...ligger bilder på bmw selgast.....kallenavn ingolfen... http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=1 ... hlight=bmw
Hankook Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Skrevet Mai 9, 2006 hva skal du ha for den? 25K er merr en hva jeg har økonomi til å kjøpe, planlegger ikke å ta opp lån enda=)
Hankook Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Skrevet Mai 11, 2006 Kriterier som helst bør oppfølges: - Bilen MÅ være eu ok. - Bilen bør ikke ha for store mangler. - Minst mulig rust. - Kosmetiske skader ikke hindring. - Kan være rundt i hele landet. - Har du en du vil selge, si ifra=)
Bmwfanatic Skrevet Mai 20, 2006 Skrevet Mai 20, 2006 har en 318 som vurderes solgt, skal ha den på eu først, så alt er i orden
Hankook Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Skrevet Mai 21, 2006 prisantydning? bilder. kan sendes på mail: imsland-88@lyse.net
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå