Jan e34 Skrevet Mai 9, 2006 Share Skrevet Mai 9, 2006 Noen som vet hvor jeg kan få tak i bagasjelokk i carbon? Panser og bagasjelokk i glassfiber kan også være interessant. Er ute etter en butikk i Norden eller en seriøs webshop i et annet land. Bilen er e36 sedan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 9, 2006 Share Skrevet Mai 9, 2006 Prøv å kontakte www.mrcarbon.se ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet Mai 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2006 Fant et firma i UK, http://www.ca-automotive.co.uk. Stive priser, men ser ut til at det er 100% carbon. De svarer på mail også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_c Skrevet Mai 22, 2006 Share Skrevet Mai 22, 2006 bestillte du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet Mai 22, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2006 Nei, driver bare litt research. Dette blir på neste års budsjett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrtx Skrevet Mai 22, 2006 Share Skrevet Mai 22, 2006 eyecandyracing.no har både panser og bagasjeluke i carbon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Mai 22, 2006 Share Skrevet Mai 22, 2006 Kjøp fra utlandet, alt norskt som har med carbon å gjøre er DYRT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet Mai 23, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2006 Vet du om noen konkret forhandler som er billigere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 Kanskje de har noe på ebay? Der har de vanligvis alt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet Mai 23, 2006 Share Skrevet Mai 23, 2006 Jeg var innom BRL Electronics i Sverige (Nordby Kjøpesenter) De har mer enn bilstereo i butikken, men dette kommer desverre ikke fram av nettsiden deres.. http://www.brl.se/ Jeg såg et Karbonpanser som hang på veggen deres, til 5990,- SEK og dette var for e36 4dørs. Såg veldig bra ut i kvalitet, fin finish. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet Mai 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2006 Ja!!! Sendte en mail dit og panser koster 4000 SEK uten scoop og 5000 SEK med scoop. De hadde ikke bagasjelokk i sortimentet for øyeblikket men det kostet omtrent det samme. Det er rundt 6 måneders ventetid pga. mangel på carbon i verden, fikk jeg høre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå