Gå til innhold

Ny polert bil

Anbefalte innlegg

Var ute å kjøpte en del bilpleie produkter i går.

Hadde aldri prøvd AUTO GLYM før, og jeg hadde hørt veldig mye bra om det, så hvorfor ikke prøve.

(var forresten på tilbud på mekkonomen til 270, da fikk jeg med shampoo, polerings wax og lakkforseilier, samt poleringspapir og en svamp.....meget billig)

Synnes resultatet ble overraskendes bra, så jeg kommer nok til å fortsette å bruke AG :D

IMG_0986.jpg

IMG_0994.jpg

IMG_1000.jpg

IMG_1004.jpg

IMG_0998.jpg

IMG_1002.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, tenkte meg det at det kom til å komme en del kommentarer om de lyktene. :D

Var et impuls kjøp da jeg var lei de orginale jeg hadde, fikk de billig også, og forandring fryder :P

Men skal nok skaffe røde og hvite lykter senere.

Lakken er veldig spesiel, det er en type kameleon, og jeg er meget fornøyd med de kontrastene den har 8)

Har ikke sett noen andre biler i norge med akkurat samme fargen...værtfall ikke på en e-36 cab :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig farge, og SÅ blank da :D .

Ja, tror ikke at jeg har sett den så blank selv heller.....ikke etter at jeg hadde den til teflon behandling heller.

så jeg ambefaler AG på det sterkeste 8)

Lakken er jeg kjempe fornøyd med også....blir ikke lei den.

Den er veldig mørk, så når det er overskyet og dårlig vær, så er det ikke så lett å se at det er kameleon, men når solen skinner på den, så kommer alle fargene frem.

Har sett andre typer kameloen som er lysere, og mye mer tydelig i fargeskiftet, men jeg synnes ikke at det er så pent.

Autoglym er fantastisk. Super Resin Polish er helt utrolig. Hvis du orker, polerer du mange ganger på rad, og ser at bilen blir blankere og blankere, og får dypere glans for hver gang.

Skal se om jeg orker neste gang, så får vi se om ikke resultatet blir enda bedre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...