Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Wakebord (Magic Air) med bindinger til salgs. Er ikkje sikker på størrelsen på bindingene (eg brukte nokre andre når eg brukte brettet, størelsen min er 43 i sko) men dei skal ifølge ein kompis av meg ha ein ny pris på rundt 3000 kr (ser ut som sånne snowboard sko) kor vidt dette stemmer har eg ikkje brydd meg så mykje om å sjekke opp i. Men dei er betre enn dei du får til 1000 kr ifølge bror min som får foten nedi.

Wakebordet har ein liten skade (på størrelse med ei negel) som eg berre har limt igjen og lagt glassfiber over.. Har INGEN betydning for korleis brettet oppfører seg. Dette er eit nybegynnerbrett og fungerer greit vist du er berre ute etter å ha det morro, men vil ikkje anbefale det til konkoranse, da trenger du noko stivere!

Brettet selges på grunn av at eg ikkje har båt lengre (selte den i fjord får å kjøpe BMW :D)

photo00823id.th.jpg

photo00830ay.th.jpg

Edit:

Pris på Wakebord ca 1500/bud

• 2 weeks later...
Skrevet

Ca 1400 kr /bud.. Eg kjøpte det for litt over eit år sida brukt for 1800 kr. Men byttes gjerne i noko E34 deler også vist du har det liggande :)

Skrevet

Det veit eg faktisk ikkje :S Men etter det eg kan sjå på brettet, tipper eg at det er rundt ein 2-3 år gammalt (men kan desverre ikkje garantere for dette).

Vist du kan stå litt fra før av, vil eg ikkje anbefal dette brettet. Det er eit nybegynner brett, så det er ganske "mjukt". Men morro er det uansett :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...