TomeLomE34 Skrevet Mai 9, 2006 Skrevet Mai 9, 2006 Nå må jeg selge spilledåsa mi PSP'n er pent brukt siden jeg for det meste har spillt bare musikk å sett filmer på den! Kjøpte den for ca halvt år siden. Pent behandlet! kan sende bilder (Trenger penger til å koste på bilen min litt av hvert... ) Med psp'n følger det med: - Lader både til stikkkontakt å 12volt! (to forskjellige) - dataoverføringskabel (usb) - bærevæske som har plass til 4spill å alt utstyret - usb lader - 1GigaByte MINNE - 2 sett øretelefoner 3 spill: (alle 3 er bil/skyte-spill) - Grand theft auto: Liberty City stories - Midnight Club 3 DUB EDITION - Fired Up Nypris på alt dette blir ca 5000!! (når jeg kjøpte det) Alt dette selges da til HøystBydende over 3500,- Hvis du skal ha det sendt med pakke koster det ekstra PSP'n befinner seg i Stjørdal! Nord-Trøndelag Gi bud
TomeLomE34 Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Skrevet Mai 15, 2006 var kansje litt dyrt med 3500 Prisen er nå HBO 2700..
TomeLomE34 Skrevet Juni 14, 2006 Forfatter Skrevet Juni 14, 2006 bumpibump... 2500 noen? (må ha penger til sommerfestival)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå