halonk Skrevet Mai 9, 2006 Skrevet Mai 9, 2006 Har en 320d, tyskimportert, med original mobiltelefon og handsfree innebygget. Etter å ha skiftet nettleverandør klarer ikke telefonen å lese kortet. Vet noen om det er mulig å bytte modul i handsettet for å lese nyere type SIM-kort, eller må jeg bare ha utstyret i bilen til pynt? For jæ...ig å plukke mobilutstyret ut bare fordi kortet er nytt.........
Curtis Skrevet Mai 9, 2006 Skrevet Mai 9, 2006 Sliter med det samme problemet, det ser ut for å fungere for enkelte, det har vært opp en gang før dette: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=17947&highlight= må for all del si fra hvis du finner en løsning på dette.
bjalle Skrevet Mai 10, 2006 Skrevet Mai 10, 2006 Du skal ha en kortleser bak i kofferten,på e39 sitter den øverst på høyre side,kortet settes i på bakkant og kan være litt knotete å få inn.Denne kortleseren skal klare så og si alle kort.
rohose Skrevet Mai 11, 2006 Skrevet Mai 11, 2006 Det går an¨å skifte kortleseren i telefonen,koster ca 3000kr.
Bjørn 320 Skrevet Mai 11, 2006 Skrevet Mai 11, 2006 Har funne løysning på problemet Hadde problem med at kort-lesaren i telefonen ikkje ville lese sim-kortet, men er ein kort-lesar bak i bagasjerommet som tydelegvis er litt meir alt-etande! På min sat den bak eit deksel, bak til venste i bagasjerommet! Reknar med det er slik på andre E36'ar...
BMWPower Skrevet Mai 11, 2006 Skrevet Mai 11, 2006 Fikk tvilling simkort fra Telenor idag, men dette fungerte ikke i bilen min heller Får prøve om det fungerer bedre på den andre kortleseren da.
rohose Skrevet Mai 12, 2006 Skrevet Mai 12, 2006 jeg finner ikke kortleseren bak i min touring jeg........
Curtis Skrevet Mai 12, 2006 Skrevet Mai 12, 2006 Er det kortleser bak i E46 også?? Jeg finner ingen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå