e.30.turbo Skrevet Mai 9, 2006 Share Skrevet Mai 9, 2006 har en 325 86 mod som jeg plages litt men,når jeg kjører etter veien, å girer ned, så kjennnes d ut som om at dn vil men at noe holder dn i gjenn..får liksom ikke full fres(bilen er turbokomvertert) du kjenner at dn vil mere..å hva skal ventilklaringene være?skal stille ventilene..å hvilken plugger er å anbefalle?å hvilken varmeværdi bør jeg ha?på forhånd takk for alle svar.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian329 Skrevet Mai 9, 2006 Share Skrevet Mai 9, 2006 når jeg kjører etter veien Interessant beskrivelse! Kjør NGK BP7ES, 0,4-0,6mm gap fungerer som regel bra. Hvilken motorstyring har du og hvilket blandingsforhold har du? Hvor store dyser? Er det et problem som har kommet gradvis eller har det alltid vært slik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e.30.turbo Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2006 hehe..er vell org motorstyring å dyser..d kommer på et vis turtall..merker godt at noe ikke er som d skal.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian329 Skrevet Mai 9, 2006 Share Skrevet Mai 9, 2006 Den får altså ikke ekstra bensin? Stakkars motor... Er det et problem som har kommet gradvis eller har det alltid vært slik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e.30.turbo Skrevet Mai 9, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2006 har jo nesten ikke laddetrykk da..0.3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knopfler Skrevet Mai 10, 2006 Share Skrevet Mai 10, 2006 en m20 skal ha etter boka orginalt 0.20mm åpning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet Mai 10, 2006 Share Skrevet Mai 10, 2006 Den får altså ikke ekstra bensin? Stakkars motor... Har du et tips for en enkel og rimelig metode for å gi motoren mer bensin under kontrollerte forhold? Skal bygge turbo, men har ikke bestemt meg enda hva jeg skal gå for. F eks Megasquirt eller SMT6? Du har vel erfaring fra slikt tenker jeg!! Vil jeg komme en del på vei med dyser fra 535, og en større btr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian329 Skrevet Mai 10, 2006 Share Skrevet Mai 10, 2006 Har du et tips for en enkel og rimelig metode for å gi motoren mer bensin under kontrollerte forhold? Skal bygge turbo, men har ikke bestemt meg enda hva jeg skal gå for. F eks Megasquirt eller SMT6? Du har vel erfaring fra slikt tenker jeg!! Vil jeg komme en del på vei med dyser fra 535, og en større btr? 340cc dyser/535LMM/lavere kompforhold så bør det rekke til opp mot/rundt 300hk. Du kan også bruke 535 dyser/535LMM og en progressiv BTR så klarer du gjerne 220-240hk. Megasquirt/SMT6 er uaktuellt for min del. Jeg har DTA P8PRO. Har du gode data/eletronikk kunnskaper så må du gjerne bruke Megasquirt, sikkert bra hvis du får det til å fungere 100%. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå