Arimanni Skrevet Mai 10, 2006 Share Skrevet Mai 10, 2006 Nå byrjar det å nærme seg sommar, og som dei fleste andre her inne, er eg veldig gla i å kjøyre bil om sommaren og besøke nye plasser. I sommar (i tilleg til at eg skal kjøyre fra Songdal til Alta) har eg tenkt meg ein del turer rundtom i Norge ellers når eg har fri fra sommarjobben, og lurte på om nokon her inne har peiling på nokre spesielle plassa som er VERDT å besøke?! Ta gjerne med litt bilder av plassen og info om kva du kan sjå der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cc300 Skrevet Mai 10, 2006 Share Skrevet Mai 10, 2006 Jeg kjørte Norge rundt for noen år siden. Beste området var uten tvil Lofoten. Kunne fint tatt en 2ukers sommerferie der oppe med tilgang til bil og båt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet Mai 10, 2006 Share Skrevet Mai 10, 2006 Utentvil vil jeg anbefale vesterålen/lofoten. flott natur og høye fjell. Kan jo f.eks dra på "øyhopping" i øksnes, mange gamle fiskevær som er omgjort til gjestehus... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan e34 Skrevet Mai 10, 2006 Share Skrevet Mai 10, 2006 Atlanterhavsveien og trollstigen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Mai 10, 2006 Share Skrevet Mai 10, 2006 Nordkapp ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2006 Hehe... Var der i fjord sommar, og skal der i år også.. Så på turen oppover får eg sjå mange av desse plassane som er nevnt, men kunne tenkt meg å reise ein plass som er litt meir avsidesliggande fra vanleg turisme og utviklinga går treigt.. Liksom berre dasse rundt og slaure Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet Mai 10, 2006 Share Skrevet Mai 10, 2006 hehe... Dra til Bø i vesterålen da, eneste minuset er at du vil få nedsatt hjernekapasitet når du drar derifra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonass Skrevet Mai 10, 2006 Share Skrevet Mai 10, 2006 Du må ihvertfall innom lofoten å se..mye å se på der, blant anna norges finneste sandstrand. Visst du bader og der så er du tøff ikke akkurat varmt nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Mai 10, 2006 Share Skrevet Mai 10, 2006 Nyksund kan anbefales! http://home.no.net/norwavep/vesteraalen/nyksund.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet Mai 10, 2006 Share Skrevet Mai 10, 2006 Du må ihvertfall innom lofoten å se..mye å se på der, blant anna norges finneste sandstrand. Visst du bader og der så er du tøff ikke akkurat varmt nei Hvilken mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krt_ Skrevet Mai 10, 2006 Share Skrevet Mai 10, 2006 Du må ihvertfall innom lofoten å se..mye å se på der, blant anna norges finneste sandstrand. Visst du bader og der så er du tøff ikke akkurat varmt nei Må si meg eni der altså Lofoten må man ikke gå glipp av hvis man skal på norgesreise Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Mai 10, 2006 Share Skrevet Mai 10, 2006 (i tilleg til at eg skal kjøyre fra Songdal til Alta) Det er langt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet Mai 11, 2006 Share Skrevet Mai 11, 2006 Nyksund kan anbefales!http://home.no.net/norwavep/vesteraalen/nyksund.html Jepp! Anbefales av meg også. Der står tiden nesten stille, var enda mer særpreg der for noen år siden, men fortsatt ett sted men spesiell stemning og historie. Ellers er det mange fine plasser rundt om i Lofoten, vil også anbefale Henningsvær og kanskje Nusfjord. God Tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Mai 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2006 Nyksund kan anbefales!http://home.no.net/norwavep/vesteraalen/nyksund.html Far min har vert der ein gong, og han også anbefaler meg å stoppe der. Han er ikkje heilt sikker på om han skal vere med oppover, men kjenne eg han rett, blir han nok med ein tur han og (i tilleg til at eg skal kjøyre fra Songdal til Alta) Det er langt det Blir eigentleg fra Vangsnes (men fleire veit nok kor Songdal ligge). Er 200 mil herfra huset mitt til søstra mi sitt hus i Rasboten i Alta I fjord brukte eg 28 timer effektiv kjøyring, kjente ikkje vegen så eg tok det med ro, men i år når eg føle meg noke lunde trygg på kor eg skal ta av for å komme til Alta, så skal det nok gå fortere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet Mai 12, 2006 Share Skrevet Mai 12, 2006 Atlanterhavsveien ja Kjører over der Ofte gjennom jobb og er Nyyydelig der om sommeren(resten av året å forsåvidt) men vesterålen er en fin plass å. selv bodd på Sortland og er uttallige mye fine plasser rundt der med fine fiske/bademuligheter +++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå