Svensson Skrevet Mai 10, 2006 Share Skrevet Mai 10, 2006 Hadde dette vært ille å gjort? Tenkte kanskje noe svart uten noe jalla skrift ville tatt seg bra ut med resten av det møke som går igjen i bilen. Si akkurat hva dere mener om det. Har ikke brukt PSP før så det er ikke så bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Mai 10, 2006 Share Skrevet Mai 10, 2006 ikke sleng på no jalla.... du har fin bil slik den er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 10, 2006 Share Skrevet Mai 10, 2006 WTF?! Oppned kors? LOL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Mai 10, 2006 Share Skrevet Mai 10, 2006 Ikke ta på noe slikt på bilen. Er enig med Naitsirk, at bilen din er fin nok slik som den er. En slik "sticker" ville bare ødlagt den helheten som bilen din har. For slik den er nå, er den pen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Man Skrevet Mai 10, 2006 Share Skrevet Mai 10, 2006 syns ikke du må sette på noe der jeg kan ikke ødelegge en så fin bil. det er min mening da:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2006 Oki, da driter jeg i det Måtte jo høre etter hva folk syntes. Takker for svar og ros Var kanskje litt lite gjennomtenkt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mai 10, 2006 Share Skrevet Mai 10, 2006 Jeg er glad du tok til fornuft... For det der så IKKE spsiellt vakkert ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 10, 2006 Share Skrevet Mai 10, 2006 Er du satanist eller.no? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mai 10, 2006 Share Skrevet Mai 10, 2006 Skummelt å bruke oppned kors veit du! Da kommer du nemlig ikke til himmelen...... Når det gjelder hvordan det så ut som var det helt jævlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2006 Hehe....Alle med BMW kommer til himmelen Men dere har helt rett, skjønner ikke helt hva som gikk av meg. Sier bare jeg var uberegnelig i gjerningsøyeblikket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
David Skrevet Mai 10, 2006 Share Skrevet Mai 10, 2006 finest når en bil er clean.. uten noe slikt "jalla" på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 10, 2006 Share Skrevet Mai 10, 2006 Hehe, like greit at du tokk til fornuft Bilen din er så pen sånn den er nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HelgePer Skrevet Mai 10, 2006 Share Skrevet Mai 10, 2006 Syns du skal holde bilen clean der bak. Ser jo ut som en veldig pen bil. Er ikkje så glad i meerker å stickers, men smaken er som baken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Mai 10, 2006 Share Skrevet Mai 10, 2006 eller kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nissan Skrevet Mai 10, 2006 Share Skrevet Mai 10, 2006 eller kanskje? nazibrakke ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå