Peoplez Skrevet Mai 10, 2006 Share Skrevet Mai 10, 2006 Ja, som sagt, så lurer eg på å bytte 02. 520ia m i en e36 m3. det er en 3.0 som står i den, er det stor forskjell på 3.0 og 3.2? Og hvilken motor er best? Noen som kjenner til bilen? Tips og respons er bra Sjekket opp deleprisene på den, var ikkje så gale, ihvertfall ikkje iforhold til e46 m3. her er annonsen: http://finn.no/finn/car/object?finnkode ... 947&pos=16 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet Mai 10, 2006 Share Skrevet Mai 10, 2006 Hmm.... SOLA !! Jeg bor jo på sola. Men har ikke sett så mye til den bilen. Strøken bil !! Kansje jeg skal gå og ta en titt ..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2006 Hmm.... SOLA !! Jeg bor jo på sola. Men har ikke sett så mye til den bilen. Strøken bil !! Kansje jeg skal gå og ta en titt ..... lurer du på å kjøpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Mai 10, 2006 Share Skrevet Mai 10, 2006 Den M3`en på Sola har vært til salgs lenge,faktisk et år siden når jeg var på biljakt vurderte jeg denne...men slo det fra meg når jeg oppdaget att den ikke har AC For ett år siden var den priset til ca 260" tror jeg det var. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet Mai 10, 2006 Share Skrevet Mai 10, 2006 NEI NEI .... Ta det me ro Se om jeg så bilen bare. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2006 Den M3`en på Sola har vært til salgs lenge,faktisk et år siden når jeg var på biljakt vurderte jeg denne...men slo det fra meg når jeg oppdaget att den ikke har AC For ett år siden var den priset til ca 260" tror jeg det var. stort minus det da, må jo vær klimaanlegg. men er ikkje prisen ganske høg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Mai 10, 2006 Share Skrevet Mai 10, 2006 Han som har den bilen, virker litt hallrar, å snakket bare om alle AC scnitzer emblemene han hadde på bilen, mitt intrykk, var styr unna. Husk forresten å sjekke forsikring på M3, før du kjøper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mai 10, 2006 Share Skrevet Mai 10, 2006 Gamle bilder var det og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 10, 2006 Share Skrevet Mai 10, 2006 kjøpt deg heller en m3 e30 det som er sjefs bil syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå