///MoePower Skrevet Mai 10, 2006 Share Skrevet Mai 10, 2006 Noen ahr hacket seg inn på min hotmail brukerkonto og endret passordet, så nå kommer jeg meg ikke inn på msn eller hotmail lengre!! Har over 300 VIKTIGE mailer liggende der, og jeg er redd de skal bli slettet! For ikke å snakke om alle kontaktene mine på msn! Jeg har blandt annet kontakter jeg skal selge deler til, og da passer det jo fint at noen hacker seg inn å sletter de kontaktene!! Vet ikke om han har slettet noe eller bare kikket, eller kanskje omså bare kommet seg inn å endret passord bare på faenskap, men en ting er sikkert: Jeg har ALDRI gitt ut passordet til noe eller noen, bare så det er sikkert! Er det noen her som vet hva jeg kan gjøre for å få tilbake msn og hotmailadressen min??! Vet ikke hva jeg skal gjøre hvis jeg ikke får tilbake alt sammen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2006 Har foresten sendt mail til suport for hjelp (fra en annen mailadresse, men jeg har oppgitt alle de personlige opplysningene som var oppgitt på brukerkontoen som nå er endret passord på..) Tenkte bare sånn om noen kunne fortelle meg hvordan jeg kan hacke den tilbake? Jeg vet det skal gå ann, men har ikke peiling på hvordan.. (det går visst fortere å hacke den tilbake selv, enn å vente på at de som driver med support skal ordne dette for meg..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 10, 2006 Share Skrevet Mai 10, 2006 www.hw.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mack10 Skrevet Mai 10, 2006 Share Skrevet Mai 10, 2006 Det er vel ikke så vanskelig og få tak i passord til hotmail.. Du trenger og vite litt om personen.. Når man skriver at man har tapt passord kommer det opp at man må skrive inn mailen og så kommer det opp et spm.. F.eks: hva heter katten min? Og så er det gjort.. Kanskje du klarer det også?? Håper du får ordnet opp i det!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2006 Mitt lurespørsmål omhandler noe som hadde å gjøre med da jeg var 5-6 år gammel, og det er lenge siden nå, og jeg er sikker på at ingen vet svaret på det! (bortsett fra meg og familien min) Har jo selvfølgelig forsøkt den måten, men det funker ikke å prøve å komme seg inn ved å svare på lurespørsmålet heller! Arrgghhhhh... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 10, 2006 Share Skrevet Mai 10, 2006 vis du har 0 skills innen hacking er det nok tvilsomst at du klarer å buffe den tilbake! men dreiv litt med msn hacking for en stund tilbake( hadde det morro med kompiser, bare skrev fordi i msn mens de snakket med andre , morro var det:P) da lagte jeg et program, som lagret alle data (passordet til msn brukeren) når han logget seg på msn på min computer! da fikk jeg passord og adresse fint plottet inn i en notepad dokument- så kan være du har logget deg på msn noen andre plasser en hjemme ? vis ikke kan det jo vær en du kjenner som bare har prøvd seg på mistet passordet funksjonen og klart å tippe riktig på spørsmålet! men tenger meg det er en med litt skillz som har buffa det! men finner du ut hvem det er så bare gi meg andressen til hans (msn) hotmail. vis han har . så skal jeg sperre acounten hans sånn at han aldri for logget inn (frezze den ) de skal ha sin straff de som driver med sånt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2006 Skal ikke garantere noe, men da dette skjedde, så var det følgende som hendte: Først snakket jeg med en jag har hatt liggende på msn i over ett år nå (ikke snakket noe særlig med ham annet enn at han skulle kjøpe noe deler av meg for ett år siden, men det endte opp med at han ikke kjøpte noe, og siden har han ligget i kontaktlista mi) I hvertfall: Han spurte meg om jeg spillte nordic mafia, noe jeg fortalte ham at jeg ikke gjorde. "oki" sa han, og så sa han at jeg måtte logge av å logge på igjen 5 minutter senere. Jeg spurte hvorfor, og han sa "jeg skal prøve noe.." jeg logget meg selvfølgelig ikke av, bare blokket ham og så på klokka, og presis 5 minutter etter at jeg blokka ham logget msn seg av, av seg selv!! Jeg forsøkte å logge på igjen, men det gikk ikke.. Jeg forsøkte å logge meg inn på hotmailen, og heller ikke det gikk.. Hotmailadressen hans var: kikken_7@hotmail.com ! Edit: Har foresten aldri vært pålogget msn andre plasser enn hjemme! Jeg pleier heller ikke å la andre bruke pc`n når de er på besøk (da jeg ikke er noe spillefrik, og ikke ser noen grunn til å sitte på pc`n når jeg har besøk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 10, 2006 Share Skrevet Mai 10, 2006 www.hw.no Hører vel egentlig hjemme her men... Menne... har du kanskje samme passord på dette mafiaspillet som du har på hotmailkontoen din? Kanskje han har fått passordet ditt derfra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg