en325ic Skrevet Mai 10, 2006 Skrevet Mai 10, 2006 ta nu heller å se om du finner ny, eller bruke!! vist d er rusta håll så kordan e resten?! kjøp brukt eller ny!
MeSs Skrevet Mai 10, 2006 Forfatter Skrevet Mai 10, 2006 Har nytt DIFFHUS liggende, sandblåst, men er ikke dritflink til å skru, så er litt "redd" for å gjøre jobben.. Må jo skru over alt
ehrnst Skrevet Mai 11, 2006 Skrevet Mai 11, 2006 Støpejærn eller alu diff på denne? Om du kan sveise klarer du sikkert ta av diffen og. Skulle ikke være noen heksekunst det. Er da ikke så mange skruer som må av før du får den i trynet:)
MeSs Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Skrevet Mai 11, 2006 støpejern.. Ja, må vel prøve.. Noen som har gjort jobben før? skifta innmat altså..
ehrnst Skrevet Mai 11, 2006 Skrevet Mai 11, 2006 Innmaten som skal skiftes altså? Joa...det er jo hakket værre å begi seg ut på. Jeg hadde ikke klart det hvertfall
propan Skrevet Mai 11, 2006 Skrevet Mai 11, 2006 Blir ikke noe greie på å sveise støpejern. Da må du bruke støpejerns pinner og varme opp mye før du tenner pinnen,samt kakke ut alle spenningene rett etter sveis til det slutter å knitre og knistre.. Blir ikke noe greie på-sprekker lett. Bytt alt over. Få tak i en spreng tegning så er det lettere for deg,da kan du følge tegning hele tia.
R.T.S Skrevet Mai 11, 2006 Skrevet Mai 11, 2006 lurer fælt på hvordan bilen er hvis det har rusta høl i diffen
Dolk Skrevet Mai 11, 2006 Skrevet Mai 11, 2006 lurer fælt på hvordan bilen er hvis det har rusta høl i diffen Det samme lurer jeg også på.. Er du sikker på at det er rust?
Lien Skrevet Mai 11, 2006 Skrevet Mai 11, 2006 Blir ikke noe greie på å sveise støpejern.Da må du bruke støpejerns pinner og varme opp mye før du tenner pinnen,samt kakke ut alle spenningene rett etter sveis til det slutter å knitre og knistre.. Blir ikke noe greie på-sprekker lett. Bytt alt over. Få tak i en spreng tegning så er det lettere for deg,da kan du følge tegning hele tia. Er helt enig med deg propan. Du skal ha lest leksa di hvis du skal få en holdbar og suksessfull sveis på støpegods, og uansett om du kan leksa di så er det fortsatt en stor mulighet for at det har oppstått sprekker som utvikler seg fort. Kjøp en brukt diff! Mitt råd...
Bjørn 320 Skrevet Mai 11, 2006 Skrevet Mai 11, 2006 Støpejærn eller alu diff på denne? Får du aluminium til å ruste?
2RE_Racing Skrevet Mai 11, 2006 Skrevet Mai 11, 2006 Jeg sveiste ei skrustikke av støpejern. Funke hest enda den!!
propan Skrevet Mai 11, 2006 Skrevet Mai 11, 2006 Og du er sikker på den var støpe jern og ikke herdet stål?
MeSs Skrevet Mai 11, 2006 Forfatter Skrevet Mai 11, 2006 Og du er sikker på den var støpe jern og ikke herdet stål? Nå ble jeg usikker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå