BreitBau Skrevet Mai 11, 2006 Share Skrevet Mai 11, 2006 BMW: Superfelger Til Superpris Boltsirkel 120-5 (BMW E-36 bl.a.) PRIS 10000 kr. men kan diskuteres. Fåes billigere ved hurtig avgjørelse Selger mine 1 sesong gamle 17" MOMO GTR Felger MED dekk, Hankook 215/40-R17, til en veldig gunstig pris. Felgene og dekkene er kun brukt en sesong, og er så å si strøkne. Tilstand Felgene: Felgene er som nye. Desverre har jeg fått en liten bulk på innsiden av den ene felgen. Det er ikke værre enn at man kan få valset den ut igjen enkelt på ett felgverksted. Vet det ligger mange rundt i Oslo området. Hadde selv ingen problem ved kjøring med denne felgen i fjor sommer. Tilstand Dekkene: 2 av dekkene viser tegn til slitasje. Kan muligens brukes en sesong til. De 2 andre dekkene er lite slitt. Selges grunnet kjøp av ny bil, der felger fulgte med. Er det spørsmål kan jeg kontaktes på sms døgnet rundt, men regn med at det kan ta litt tid med svar om jeg sover eller er på jobb. Kontaktmåter: MOB: SMS på 90960239 , PM eller svar i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2006 Ingen interessert? 16000 ny pris i Mai i fjor =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Mai 13, 2006 Share Skrevet Mai 13, 2006 Få ut noen bilder så blir kanskje folk interessert!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aUDUN` Skrevet Juni 14, 2006 Share Skrevet Juni 14, 2006 bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå