Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker på erstatte det orginale luftfilteret med et sportsfilter i den orginale filterboksen. Noen som har erfaringer her,hvem filter er best? Får vel ikke noe effekt av det men lyden og responsen bedre kansje...? :?:

Skrevet
Tenker på erstatte det orginale luftfilteret med et sportsfilter i den orginale filterboksen. Noen som har erfaringer her,hvem filter er best? Får vel ikke noe effekt av det men lyden og responsen bedre kansje...? :?:

Jeg har e30 da. men jeg kan med bra samvitighet si at Green Cotton Air er et helt supert filter. jeg har prøvd k&n og men Green Cotton Air synes jeg iallefall er mye bedre

Skrevet

Hadde green con i civic'n min,helt ok det,har hatt k&n i 325 før i orginal boks... Men er så mye plast til filteret og tilkoblinger,tenkte å gjøre det enkelt. Noen forskjell på responsen? Hvor er best priser?

Skrevet

Å vaske det en gang i året skulle holde.

Nå har jeg ikke hørt om Hvem luftfilter, men de holder sikkert et år mellom rensing de også.

Skrevet

Kommer jo mye på bruken det da. Kan vel variere fra filterprodusent til filterprodusent hva de anbefaler, men alt av slike opplysninger pleier å stå på produsentenes hjemmesider.

Skrevet

Noen forskjell på green og k&n i ytelse og kvalitet? -tenker på det som går inn i orginal boksen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...