Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisan jeg skal som sagt overhalle min motor som har turbo og ic skal da o -ringe blokka + sveise toppen. fikk pris på 14400.- i dag det gjelder o-ringing samt nye ventilseter og sveising av topp + neddreing av stempler/glassblåsing og planing av blokk og topp. + pakninger og bolter ikke arp. noen som har gjort lignende evt pris og forslag til hva som bør gjøres og ikke ? takker for forslag og innspill. mulig jeg har glemt noe her også.

Skrevet

Hvis det er med demontering og montering av alt igjen så er det ikke så værst pris,men er det kun for deler og bearbeiding av delene er det litt feil pris syns jeg.

Skrevet

Men for å få riktig komp håper jeg de tar cc måling med alt montert før maskinering av stempler.

Skrevet

heisan jeg må nokk demontere motoren selv til den prisen, og mener prisen er + mva. kompen blir litt lavere når du freser blokka.men tar d igjen på stemplene og pakninga hvis jeg må plane blokka da. ca 1800.- for o-ringinga. og 1800.- i dreing 1000.- i planing pr del. toppen kom mer seg på 7800.- så resten var stempelringer og pakninger.

Skrevet

det er i trondheim. han sa det var mye jobb med sveisinga og det med toppen. syns det er litt for mye jeg også i å og med at jeg må demontere og mest sansynlig sette den i sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...