R.E.H Skrevet Mai 12, 2006 Share Skrevet Mai 12, 2006 jeg har en bmw e30 som jeg akkurat har fått nye felger og dekk på! når jeg kjører i ca 90-100 begynner ratte å riste ganske voldsomt! og jeg lurer på hva d kan være?tror ikke det var slik før men husker faktisk ikke helt.. hadde 195-65-14 før.. nå har jeg 215-40-17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet Mai 12, 2006 Share Skrevet Mai 12, 2006 Dra til en dekksjappe å få dekkene ballansert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Mai 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2006 kan det ha noe med dekkene å gjøre? eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 12, 2006 Share Skrevet Mai 12, 2006 Kan være avbalanseringen eller kanskje det at du ikke har senterringer? Da kan det riste voldsomt når du kommer litt opp i hastighet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Mai 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2006 hmm.. ja d e vel reklamasjon eller ka æ skal kalle d? kjøpte dem jo på onsdagen!hmm.. jo d var senter ringer og passet flott på den kransen.. iallefall d som jeg kunen se.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Mai 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2006 kan det være noe annet eller også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet Mai 12, 2006 Share Skrevet Mai 12, 2006 Tja du kan jo sjekke mellomakslingen om den trenger en oppstramming... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Mai 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2006 har mellom akslingen noe med risting i rattet å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet Mai 12, 2006 Share Skrevet Mai 12, 2006 Si det, hadde vibrasjoner på min bil der det var nok å stramme akslingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsrl Skrevet Mai 12, 2006 Share Skrevet Mai 12, 2006 Få dekkene avbalansert.. Vedder 50 øre på at det er det... Hadde samme problem på min nå etter at jeg la om til sommerdekk.. Dro rett til et verksted å fikk dekkene balansert og nå er problemet borte:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 12, 2006 Share Skrevet Mai 12, 2006 Opplevde risting i rattet på min e30 da det var et par slitne bærekuler og foringer i forstillingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
en325ic Skrevet Mai 12, 2006 Share Skrevet Mai 12, 2006 d kan henne at du bare treng å få dæm balangsert, men d kan være feil på selve dekkan også!! har vært borti d sjøl! fær te bake t dekk sjappa å klag før alle sparepengan... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hartgecab Skrevet Mai 12, 2006 Share Skrevet Mai 12, 2006 Helt sikkert avbalansering.. Tror faktisk jeg skal vedde en hel krone på det.. Så da ligger det 1.50 i potten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 12, 2006 Share Skrevet Mai 12, 2006 Opplevde risting i rattet på min e30 da det var et par slitne bærekuler og foringer i forstillingen. Dette tror jeg også er årsaken. Jeg har samme problemet på min bil, og jeg har nybalanserte dekk, så det er ikke problemet der. Det kommer også ved ca 90 km/t. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R.E.H Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2006 d kan henne at du bare treng å få dæm balangsert, men d kan være feil på selve dekkan også!! har vært borti d sjøl! fær te bake t dekk sjappa å klag før alle sparepengan... ja æ hørte også igår at d faktisk kunne være dekkene og som va feilen.. jeg kjøpte jo nye felger å dekk å siden fælgene var så dyr så kjøpte jeg noen av de billigste dekkene de hadde i den dimensjonen! noen flere som har hørt noe slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå