Gå til innhold

Maxam-tuning

SteffenK
 Share

Anbefalte innlegg

Nå er det over 2 mnd siden jeg sendte inn bestillinga mi til disse guttene, 15000,- ble det, og jeg håpte at jeg skulle få tingene i løpet av ett par uker.

Men neida, fortsatt ingenting, og nå er det gått over 2 mnd. Jeg prøver å ringe, men de tar aldri telefon, jeg sender mail , men får ikke svar.

Noen som har tips til hva jeg kan gjøre? Er det bare å drite i den bestillinga jeg har lagt inn? Er de såpass useriøse at det ikke er sikkert de gidde å fikse det til meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte mail til de for å bestille no deler for leeeenge siden jeg å, ikke hørt noe enda..

Men en kompis av meg bestilte deler derfra for 1- 1,5 år siden, fikk delene i posten bare noen dager senere..

Men mitt inntrykk er ikke noe særlig hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har og noen kompiser som handler derfra og har bare positivt og si om de. har ikke prøvd dem selv. men siden det er så mange forskjellige meninger og noen har positive og negative meninger burde vel tråden slettes. for det er vel det vi gjør her inne når noen her klager, rakker ned på firmaer når ikke alle har samme mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slette tråden? Hvorfor det? Det er vell ingen grunn til at den skal slettes?

Jeg lurer bare på hvilke erfaringer folk har med firmaet, og om det er vanlig med maxam å vente så lenge. Og om noen har tips til hva jeg kan gjøre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har og noen kompiser som handler derfra og har bare positivt og si om de. har ikke prøvd dem selv. men siden det er så mange forskjellige meninger og noen har positive og negative meninger burde vel tråden slettes. for det er vel det vi gjør her inne når noen her klager, rakker ned på firmaer når ikke alle har samme mening.

ja det lurer jeg å på ? hvorfor slette, bare fordi du kjenner noen som har handler der, og alt gikk glatt! allt handler ikke om bare deg vettu 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jo ikke tilatt her inne og si sin mening om ett firma trodde jeg etter det jeg har sett er blitt slettet her inne før. ;)

Er det ikke tillatt å si sin egen mening her inne lenger nå da? Hm.

Vell, jeg var i utgangspunktet ikke ute etter noen personlige meninger om maxam, jeg er ute etter fakta, hvor lang leveringstiden normalt er, og om jeg i det hele tatt kan regne med å få varene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jo ikke tilatt her inne og si sin mening om ett firma trodde jeg etter det jeg har sett er blitt slettet her inne før. ;)

Er det ikke tillatt å si sin egen mening her inne lenger nå da? Hm.

Vell, jeg var i utgangspunktet ikke ute etter noen personlige meninger om maxam, jeg er ute etter fakta, hvor lang leveringstiden normalt er, og om jeg i det hele tatt kan regne med å få varene.

Det er absolutt tillatt å diskutere firmaer og komme med erfaringer her inne. Kunne veldig gjerne tenkt meg at Kjell Rune kunne kommet med et eksempel på hva som har blitt sletta, for har noen lignende tråd som denne blitt slettet kun fordi det var diskusjon rundt et firma så er det feilsletting, men jeg antar at det har hatt andre grunner. Er det firmaer selv som oppretter reklametråder, ja, da blir de sletta. Noe tillates fra de som betaler for å annonsere på sidene her.

Vi har jo til og med prioritert tråd hvor folk forteller om erfaringene sine hos de forskjellige BMW-forhandlerne/delesjappene... negativt og positivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har handlet endel hos maxam og har både positive og negative erfaringer med dem. Har fått pakkene kjapt enkelte ganger men andre ganger har det tatt evigheter og de har vært ekstremt vanskelig å få tak i. Virker for meg at det er en fyr som driver dette aleine og ikkje klarer følge opp alle kundene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert samme greiene som CZT og diverse andre enkeltmannsforetak. Det de har på lager går greit. Men resten tar en evighet hvis du i det hele tatt får det. De bestiller varer en gang pr mnd, og så tar det ca 14 dager før det ankommer lageret, og så skal det sendes til deg. Er det rart det tar tid :roll:

Mitt råd: Styr unna sånne firmaer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...