Patrick B Skrevet Mai 12, 2006 Share Skrevet Mai 12, 2006 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detai ... 099746#top Hei noen som kjenner til denne bilen her? skal selge min bil i slutten av måneden og tenkte kanskje det var en bil å hatt i sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 12, 2006 Share Skrevet Mai 12, 2006 Så jo rimelig pen ut den der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mai 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2006 Så jo rimelig pen ut den der ja den gjorde det! Akuratt slik en E30 skal se ut i mine øyne, men seff kjøper ikke noe uten en naff test da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mai 12, 2006 Share Skrevet Mai 12, 2006 så veldig bra ut. Ikke gæærn pris heller (i forhold til prisnivået på e30 altså) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mai 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2006 så veldig bra ut. Ikke gæærn pris heller (i forhold til prisnivået på e30 altså) nei, ingen som har sett den live da? skulle nesten vurdert den, men kjøper ikke noe rustvrak eller noe slikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cube Skrevet Mai 12, 2006 Share Skrevet Mai 12, 2006 Den var rett og slett nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scirre Skrevet Mai 12, 2006 Share Skrevet Mai 12, 2006 hva slags frontfanger sitter på den ? så virkelig pen ut ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortena Skrevet Mai 12, 2006 Share Skrevet Mai 12, 2006 Rett og slett en fantastisk pen bil!! Hvis den i tillegg er bra holdt - Løp og kjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Mai 12, 2006 Share Skrevet Mai 12, 2006 var nicen den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Mai 12, 2006 Share Skrevet Mai 12, 2006 Meget pen E30!! Hvis den er i god stand, KJØP! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 12, 2006 Share Skrevet Mai 12, 2006 hva slags frontfanger sitter på den ? så virkelig pen ut ja For meg så ser det ut som en Seidl fanger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TEM Skrevet Mai 12, 2006 Share Skrevet Mai 12, 2006 Kunne tenkt meg denne selv jeg. ser sån ut som en e30 skal se ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mai 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2006 hva slags frontfanger sitter på den ? så virkelig pen ut ja For meg så ser det ut som en Seidl fanger.. Denne hadde blit byttet ut snarest med en M-tech fanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cube Skrevet Mai 13, 2006 Share Skrevet Mai 13, 2006 hva slags frontfanger sitter på den ? så virkelig pen ut ja For meg så ser det ut som en Seidl fanger.. Denne hadde blit byttet ut snarest med en M-tech fanger Kunne ikke vært mer enig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
compact Skrevet Mai 13, 2006 Share Skrevet Mai 13, 2006 var nice den...pass på så jeg ikke kjøper den før deg ikke vær redd for det...har nok med compacten jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå