eriklepe Skrevet Mai 12, 2006 Skrevet Mai 12, 2006 mener nok at det er tull å skifte felger. De felgene passer jo bilen utmerket.
sivert Skrevet Mai 13, 2006 Skrevet Mai 13, 2006 Grattis med ny bil, den var meget pen. syntes felgene passet bra jeg. Er det orginale Alpina felger???
cato320 Skrevet Mai 13, 2006 Forfatter Skrevet Mai 13, 2006 Grattis med ny bil, den var meget pen. syntes felgene passet bra jeg. Er det orginale Alpina felger??? Takk for alle kommentarer:) vet ikke hvordan jeg får inn alle i samme innlegg her men takk:) 17" alpina replica felger.. mistet ene beskyttelses greia på høyrebak felg så må bestille ny:P det som er greia er att jeg har litt lyst på 18" i grunn, og kanskje litt mer "bling, bling" .. ikke sånn ille men litt mer glans på en måte,,, men for all del:) felgene er meget pene de=)=) kanskje noen vil bytte eller har noen liggende som skal selges?
cato320 Skrevet Mai 13, 2006 Forfatter Skrevet Mai 13, 2006 mener nok at det er tull å skifte felger.De felgene passer jo bilen utmerket. takk for det:) var forøvrig denne som ble kjøpe som ble ødelagt etter 2 dager:P men men det ordner seg nok;9
cato320 Skrevet Mai 13, 2006 Forfatter Skrevet Mai 13, 2006 hva som feiler bilen da???gratulerer ja luft mengdemåler, lambdasonde og muligens hjernen på bilen måtte byttes etter 2 dager:S
johjoa Skrevet Mai 14, 2006 Skrevet Mai 14, 2006 skulle vært mer senket forran enn bak... men ellers PAN BIL!
cato320 Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Skrevet Mai 14, 2006 Er denne senket noe? ikke att jeg har så mye peiling enda men tror den skalvære senket 40/40 fra m-tech som er orginalt eller noe`?? kan hende jeg tar feil da... vet iallefall att den er senket fra fabrikken :S(tror jeg)
b0berg Skrevet Mai 14, 2006 Skrevet Mai 14, 2006 ikke att jeg har så mye peiling enda men tror den skalvære senket 40/40 fra m-tech som er orginalt eller noe`?? kan hende jeg tar feil da... vet iallefall att den er senket fra fabrikken :S(tror jeg) Okei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå