Stian Skrevet Mai 12, 2006 Share Skrevet Mai 12, 2006 Her er det berre å møte opp for dei som kan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Mai 12, 2006 Share Skrevet Mai 12, 2006 http://www.bmwccn.no/sognogfjordane/ For dei som vil ha litt meir info om treffet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Mai 13, 2006 Share Skrevet Mai 13, 2006 Mange som skal? Eg vurderar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Mai 13, 2006 Share Skrevet Mai 13, 2006 lurer på om e ska eg og. kor lang tid tar det til årdal ifra førde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Mai 13, 2006 Share Skrevet Mai 13, 2006 lurer på om e ska eg og. kor lang tid tar det til årdal ifra førde? Hmm, hugsar ikkje heilt...men trur du treng rundt 3 timar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marlao Skrevet Mai 13, 2006 Share Skrevet Mai 13, 2006 du må rekne rekne litt over 3 timer, må huge på at manheller -fodnes er redusert pga. streik. så viss ikke du treffer ferja, så kan det fort ta deg 4 timer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Mai 13, 2006 Share Skrevet Mai 13, 2006 lurer på om e ska eg og. kor lang tid tar det til årdal ifra førde? Kjem ann på kor du kjøyre... Fra førde til Dragsvik kan du rekna 1 time og 30 min (då gir du litt på). Ferje fra Dragsvik til Hella teke rundt 10 min, og fra Hella til Manhellar - Fodnes kan du vel rekne ein 40 - 50 min (alt ettersom trafikk) og ferja der inne teke vel ein 15 min Derfra til Årdal har eg ikkje peiling kor lang tid det teke... Så rundt ein 3 timer som "marlao" seie, er ganske nært opptil den tiden du bruker... Med mindre du kjøyre om Fjærland da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet Mai 13, 2006 Share Skrevet Mai 13, 2006 lurer på om e ska eg og. kor lang tid tar det til årdal ifra førde? Kjem ann på kor du kjøyre... Fra førde til Dragsvik kan du rekna 1 time og 30 min (då gir du litt på). Ferje fra Dragsvik til Hella teke rundt 10 min, og fra Hella til Manhellar - Fodnes kan du vel rekne ein 40 - 50 min (alt ettersom trafikk) og ferja der inne teke vel ein 15 min Derfra til Årdal har eg ikkje peiling kor lang tid det teke... Så rundt ein 3 timer som "marlao" seie, er ganske nært opptil den tiden du bruker... Med mindre du kjøyre om Fjærland da bur på jølster, det går nå fortare å kjøre via fjærland da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Tor Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 Jeg har jobbet i hele natt frem til nå, men skal sove et par timer nå, så vaske bil, og så kommer jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 bur på jølster, det går nå fortare å kjøre via fjærland da! Det gjere det Men er jo ganske dyrt i bomringen der inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 Manger her som var eller? Bra? Og var nok raskare om Fjærland ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2006 Det var eit meget dårleg oppmøte i år. Men me hadde jo det kjekt dei som var der da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå