bimmerboy88 Skrevet Mai 12, 2006 Skrevet Mai 12, 2006 fikk ett problem med min 318is coupè (92modell). lysene i instrumentene i dashbordet og skiltlyset vil ikke slokke. i tillegg bruker lyset inne i selve coupèn laaaaang tid på å slokke. eneste jeg gjorde nå da for å få de til å slokke, var å koble av batteriet. noen som vet hva dette kan skyldes, og hvordan jeg evt kan finne feilemn?
Bjørn 320 Skrevet Mai 12, 2006 Skrevet Mai 12, 2006 Lysa i instrumenta...meiner du alle lampane om diverse feil i bilen, eller bakgrunnsbelysningen til speedometer, tulteljar osv?
bimmerboy88 Skrevet Mai 12, 2006 Forfatter Skrevet Mai 12, 2006 bakgrunnsbelysningen til speedometer, tulteljar osv ja. pluss det ene skiltlyset bak
acewolf Skrevet Mai 13, 2006 Skrevet Mai 13, 2006 Det er mest sansynelig en ledning som har smeltet! Det skjedde med min da den stod lenge i sol lyset, du skjønner nemlig det at skiltlyset, instrumentlyset, og andre div lys som f.eks : taklyset. er koblet serielt, dvs at bak instrument panelet ditt kommer alle ledningene, og det er mest sannsynelig der en ledning har mistet isolasjon.. håper dette hjelper, du kan oxo skru av dekselt under bena dine ved pedalene og ta en titt der...
jpse36 Skrevet Mai 13, 2006 Skrevet Mai 13, 2006 samme problem med meg.. men det er bare når blinklys bryteren står på å jeg skrur av tenninga.. sikkert en ledning som har smeltet sammen med en annen
bimmerboy88 Skrevet Mai 13, 2006 Forfatter Skrevet Mai 13, 2006 takker for svar. skal sjekke det der så fort jeg får tid
bimmerboy88 Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Skrevet Mai 14, 2006 hmmmm kunne ikke se noe tegn til sammenkobling mellom noen av kablene (selv om det var en haug av kabler under der) men det er altså lysene til instrumentene som lyser, skiltlysene og lyset inne i selve coupeen. noen som har noen annen formening om hva dette kan skyldes, og hvordan jeg evt. kan finne feilen.?
bimmerboy88 Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Skrevet Mai 14, 2006 er det noen som kan hjelpe meg? har tatt ut sikkringene som gjør at skilt lyset og coupè lyset lyser. men sliter fortsatt med å finne feilen. har ikke peiling på hva det skyldes , så håper noen her inne kanskje kan hjelpe meg.
bimmerboy88 Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Skrevet Mai 14, 2006 er det virkelig ingen som har vært borti noe lignende som kan hjelpe meg?
bimmerboy88 Skrevet Mai 17, 2006 Forfatter Skrevet Mai 17, 2006 sliter fortsatt med denne feilen håper noen kan hjelpe meg da
bimmerboy88 Skrevet Mai 17, 2006 Forfatter Skrevet Mai 17, 2006 beklager å mase, men er det virkelig ingen som har vært borti lignende feil?
bimmerboy88 Skrevet Mai 17, 2006 Forfatter Skrevet Mai 17, 2006 ja kan være mye mulig det. synes bare det er litt rart at det lyser selv om tenning er av. men noen som lett kan forklare meg hvordan jeg kan kontrollere om releet er i orden da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå