copper Skrevet Mai 12, 2006 Share Skrevet Mai 12, 2006 Skjermene til E30 Cabriolet er litt forskjellige fra vanlige E30 skjermer. Har noen liggende skjermer til cab? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 12, 2006 Share Skrevet Mai 12, 2006 gs bildeler har en huggebil inne nå. så ring dir. de skjermene var bra synest jeg og huske fra når jeg var der ute. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Mai 12, 2006 Share Skrevet Mai 12, 2006 OS har og ein huggebil inne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
copper Skrevet Mai 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2006 Fantastisk kjapt svart Jeg skal kontakte dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Mai 12, 2006 Share Skrevet Mai 12, 2006 Hmm. Ser at den på OS har 1 defekt skjerm. Sorry.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
copper Skrevet Mai 12, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 12, 2006 Var det høyre eller venstre som var defekt ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Mai 12, 2006 Share Skrevet Mai 12, 2006 Venstre. Førar sida. http://www.osbildeler.no/opphogg.asp?id=2094# Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 13, 2006 Share Skrevet Mai 13, 2006 den på gs er begge strøkne veffal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
copper Skrevet Mai 13, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 13, 2006 Skal ta kontakt med dem. Rart de ikke har muliget for å ta imot mailer Jeg fant i alle fall ingen mailadresse til dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 13, 2006 Share Skrevet Mai 13, 2006 os har mail vertfall. men uansett er det e vel bedre og ringe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 Skal ta kontakt med dem. Rart de ikke har muliget for å ta imot mailer Jeg fant i alle fall ingen mailadresse til dem. Frisk kjøyring i går. Mailadresse har ikkje dei. Du må ringe om du vil noko. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå