bttore Skrevet Mai 13, 2006 Share Skrevet Mai 13, 2006 Huffa...var på vei heim fra "sjåførplikt" i går natt, klokken 4. Satt og passa på for hjort, er jo mykje av dei rundt omkring her. Plutslig kom det nåke hoppande ut av buskene ved siden av veien, hoppa så nær forran bilen att eg rakk ikkje å sjå kva det var før det hadde sagt: BANG bang bang... Eg stoppa, og gikk ut av bilen, der låg det en rev. En rev som i løpet av dei tre smella hadde rukket å knust grøftelyset mitt, knekt støtfangeren på fleire plassar, reist bakom støtfangeren, knekt bak den stålplata som ligg bakom der, reist opp til plastdekselet rundt kjølevifta, knekt det bak og opp, slika att det gikk inn i vifta, som igjen knakk 3 blad.... Jippi... då har man noko å finne på framover no også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mai 13, 2006 Share Skrevet Mai 13, 2006 Kjedelig! Men er fort g(h)jort da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Mai 13, 2006 Share Skrevet Mai 13, 2006 Kjedelig! Men er fort g(h)jort da Haha, ordspill Nice. bttore Slikt er kjedelig, men det hender det skjer. Lykke til med opprettingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mai 13, 2006 Share Skrevet Mai 13, 2006 En kamerat av meg gjorde tilsvarende for et par uker tilbake. Der gikk grøftelys, framfanger, radiator, vifte, viftedeksel og noen slanger. Ble skader for 22 000... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet Mai 13, 2006 Share Skrevet Mai 13, 2006 Samme har jeg klart med E34'en heldigvis så var det den eneste skaden litt blod og revehår på frontfangern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet Mai 13, 2006 Share Skrevet Mai 13, 2006 snittet en rev for noen måneder siden..hørte den va so vidt borti fangeren.. gla den ikkje gjorde de når eg ser kor omfattande skade de kan bli.. go bedring bt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Mai 13, 2006 Share Skrevet Mai 13, 2006 stakkar reven Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 13, 2006 Share Skrevet Mai 13, 2006 Fatter'n klarte noe lignende en gang. Bare han kjørte på en katt med E39 Touringen. Da datt bare tåkelyset ut da, ikke noe annet... Kjedlig sak det som skjedde med deg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 13, 2006 Share Skrevet Mai 13, 2006 stakkar reven Samme tenkte jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet Mai 13, 2006 Share Skrevet Mai 13, 2006 åssn er det med forsikringa i slike tilfeller, dekker delkaskoen slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Tor Skrevet Mai 13, 2006 Share Skrevet Mai 13, 2006 åssn er det med forsikringa i slike tilfeller, dekker delkaskoen slikt? Delkaskoen dekker vel stort sett bare brann, tjuveri og frontruteskade, tror jeg. Men har du full kasko, slipper du jo bonustap ved viltpåkjørsel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimc Skrevet Mai 13, 2006 Share Skrevet Mai 13, 2006 Huff! Hadde samme opplevelse hjem fra Åmot idag, men ikke med rev! Kjørte i 70 sona, så plutselig en katt som spratt ut av intet!! Kjørte faktisk bokstavlig talt over katta! Stoppet til siden for å se hvordan det gikk med katta, og den var 100% uskadet, heldigvis!! Er glad jeg kjører en bil med større bakkeklaring.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dazed Skrevet Mai 13, 2006 Share Skrevet Mai 13, 2006 Dekkes ikke skader fra viltulykker uten bonustap av kaskoen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet Mai 13, 2006 Share Skrevet Mai 13, 2006 stakkar reven den hadde sikkert skabb! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mai 13, 2006 Share Skrevet Mai 13, 2006 Reven rasker over Grisen å får jeg lov osv el var det kansje isen?? LITT OT det her men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå