bunny Skrevet Mai 13, 2006 Skrevet Mai 13, 2006 Har hørt at dersom man kobler fra batteriet i 30 min vil en del "ting/funksjoner" nullstille/resete" seg. Hvilke funksjoner er det snakk om? Min bil jukser litt noen ganger på lavt turtall, kan det ha noe med blanding luft/bensin? Vil dette nullstille seg?
eriklepe Skrevet Mai 13, 2006 Skrevet Mai 13, 2006 sannsynligvis ikke, men det koste ringenting å forsøke:) Ville sjekket lamdasonde/plugger/bensinfilter osv.
bunny Skrevet Mai 13, 2006 Forfatter Skrevet Mai 13, 2006 Glemte å si at det ikke er mer enn 1000 km siden bilen hadde hovedservice..
Trond Skrevet Mai 19, 2006 Skrevet Mai 19, 2006 Hei ! Fått orden på dette ? Har merket samme problem selv, på lavt turtall.
meldis Skrevet Mai 19, 2006 Skrevet Mai 19, 2006 Eg har også lignende problem har nå fått diagnose på at det er den ene lambdasonden som ikke fungerer 100%. Har ikke byttet den enda.
bunny Skrevet August 29, 2006 Forfatter Skrevet August 29, 2006 Etter at problemet var borte lenge, er det nå kommet tilbake. Feiltesten hos NAF viste at det var Forberenningsfeil i sylinder 2. Får prøve å skifte pluggene i dag. Hvilke plugger bør jeg bruke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå