///M Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 http://www.dinside.no/php/art.php?id=33992 Jeg selv fikk Brukbart Du fikk 30 av totalt 40 poeng Du har brukbar kjennskap til de norske trafikkskiltene, men burde likevel ta deg tid til å øve litt mer. Sjekk fasiten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 "Bra Du fikk 35 av totalt 40 poeng Du har god kjennskap til de norske trafikkskiltene. Ta deg likevel en kikk på fasiten." Juhu.. Bedre enn jeg hadde håpet på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 Bra Du fikk 32 av totalt 40 poeng Du har god kjennskap til de norske trafikkskiltene. Ta deg likevel en kikk på fasiten. skal ikke skryte jeg vertfall. he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wunder Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 Imponerende Du fikk 37 av totalt 40 poeng Du har svært gode kunnskaper om de norske trafikkskiltene og har grunn til å være stolt av deg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
J Naustdal Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 33 av 40 her. bedre enn forventa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 37 av 40 er ikke så ille. Det er jo ca 15 år siden jeg tok lappen, så noe må man jo glemme.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mainn Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 Ble 35 poeng du Så da beholder jeg vel lappen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 Bra Du fikk 31 av totalt 40 poeng Du har god kjennskap til de norske trafikkskiltene. Ta deg likevel en kikk på fasiten. Hehe, skremmende å¨bli utsatt for slike tester. Ting falmer litt bort etter en stund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skogly Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 Imponerende Du fikk 39 av totalt 40 poeng Du har svært gode kunnskaper om de norske trafikkskiltene og har grunn til å være stolt av deg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 ImponerendeDu fikk 39 av totalt 40 poeng Du har svært gode kunnskaper om de norske trafikkskiltene og har grunn til å være stolt av deg selv. Greatulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skogly Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 Takker! Tippa på nesten alle spørsmåla om skiltgrupper, men litt flaks er lov å ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 Bra Du fikk 32 av totalt 40 poeng Du har god kjennskap til de norske trafikkskiltene. Ta deg likevel en kikk på fasiten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 Du fikk 33 av totalt 40 poeng Du har god kjennskap til de norske trafikkskiltene. Ta deg likevel en kikk på fasiten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 33 på meg. Trykka feil på et par ser jeg nå etterpå.. "Forbudsskilt" på 90-sone var rimelig åpenbar feilklikking.. Den tomme ringen må jeg innrømme at jeg ikke kjente til fra før.. fikk riktig på den, men aldri sett. Forbanna kreative alternativer på mange av skiltene.. tilbake til start... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth BMW Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 Hehe at jeg ikke SÅ at det var en ku, og ikke et meieri 32 på meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå