Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Bra

Du fikk 34 av totalt 40 poeng

Du har god kjennskap til de norske trafikkskiltene. Ta deg likevel en kikk på fasiten.

Ikke alt som sitter helt 100%, men må vel overleve for det... :wink:

Var nesten fristende å trykke "tysk ambassade" på et av de bobilskiltene. :lol:

Skrevet

faen bare jeg som fikk 30 av 40.

likte forresten spørs nummer 26 om glatt kjørebane, et alternativ av flere var PASS PÅ RÅNERE.

Skrevet

Bra

Du fikk 32 av totalt 40 poeng

Du har god kjennskap til de norske trafikkskiltene. Ta deg likevel en kikk på fasiten. Er visst 32 av 40 som går igjen her. Virker som gjennomsnittet ligger der gitt!

Skrevet

Bra

Du fikk 33 av totalt 40 poeng

Du har god kjennskap til de norske trafikkskiltene. Ta deg likevel en kikk på fasiten.

Skrevet

Imponerende

Du fikk 37 av totalt 40 poeng

Du har svært gode kunnskaper om de norske trafikkskiltene og har grunn til å være stolt av deg selv.

Den tid jeg kjørte opp fantes ingen skilt kalt "serviceskilt" og "Veivisningsskilt". Da var blå 4-kantede skilt opplysningsskilt.

Skilt nr. 40 hører absolutt til "Fareskilt". Det gjorde det den tid jeg tok lappen, som var 2 ganger i 1986, 1 gang i 1988 og 1 gang i 1989.

Skrevet

Bra

Du fikk 32 av totalt 40 poeng

blæh.. har jo ikke halvparten av de skiltene her oppe i nord! - Hva er motorveg? :lol:

Skrevet

Mange rare skilt jeg aldri har sett før, ja :lol: Noen av skiltgruppespørsmåla var ikke lett :? Men får være tålelig fornøyd med 38 av 40 :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...